اخبارجدیدترین ها

چرا برای اروگوئه پنالتی زدم برای رئال نه!

مجله فوتبالی: فدریکو والورده در بازی به یادماندنی رئال برابر سیتی حاضر به پنالتی زدن نشده بود ولی بامداد امروز برای اروگوئه پنالتی زد. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

چرا برای اروگوئه پنالتی زدم برای رئال نه!

سرنوشت دیدار تیم‌های اروگوئه و برزیل در یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا بعد از تساوی بدون گل در 90 دقیقه به پنالتی کشیده شد و در نهایت اروگوئه برد و به نیمه نهایی رفت تا برابر کلمبیا قرار بگیرد.

والورده، کاپیتان اروگوئه، اولین ضربه پنالتی را به ثمر رساند در حالی که چند ماه پیش در اتحاد توان ذهنی لازم برای پنالتی زدن به سیتی را نداشت.

او در این رابطه گفت: راستش این بار خیلی چیزها در من اتفاق می‌افتاد. واضح است که بازی پرتنشی بود و در پایان همه عصبی بودیم. قبل از پنالتی طبعا بازی برگشت با سیتی به یادم افتاد. قبلا گفته‌ام که بعد از 120 دقیقه بسیار خسته بودم و توانایی ذهنی و روحی لازم را نداشتم. این بار شرایط متفاوت بود.

والورده در مورد بازی بعد تیمش گفت: کلمبیا یکی از بهترین تیم‌های کوپا آمه ریکا است. آنها واقعا خوب هستند. خامس رودریگز در فرم بسیار خوبی قرار دارد و ما او را می‌شناسیم. بعد از یک ریکاوری به این بازی فکر خواهیم کرد.

فده همچنین برای هم تیمی برزیلی خود ادر میلیتائو که پنالتی‌اش را از دست داد نیز قوت قلب فرستاد: به خصوص برای میلی بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. فوتبال همین است و او یک روز فرصت جبران پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید