اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

زلاتان با جانشین احتمالی فونسکا تماس گرفت!

مجله فوتبالی: گفته می‌شود زلاتان ابراهیموویچ درحال مذاکره با ادین ترزیچ آلمانی برای آوردن او به میلان است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

زلاتان با جانشین احتمالی فونسکا تماس گرفت!
 بعد از اخراج ناگهانی دنیله ده‌روسی از نیمکت آاس رم، به نظر می‌رسد کاسه صبر مدیران میلان نیز بعد از نتایج ضعیف پائولو فونسکا در فصل جاری لبریز شده و آنها هم به دنبال برکناری مربی پرتغالی خود هستند‌.

میلان شب گذشته در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا درحالی که با یک گل از لیورپول پیش افتاده بود، در نهایت با نتیجه ۳-۱ شکست خورد تا حالا با توجه به نتایج ضعیف این تیم در سری آ، زمزمه‌های اخراج فونسکا بیشتر از همیشه به گوش برسد.

در همین راستا، اسکای اسپرت مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ که به عنوان یکی از مشاوران ارشد مالک میلان در این تیم فعالیت می‌کند، با ادین ترزیچ آلمانی سرمربی موفق فصل گذشته دورتموند تماس گرفته و شرایط او را برای نشستن روی نیمکت روسونری جویا شده است‌.

جالب آنکه از ترزیچ به عنوان یکی از جانشینان ده‌روسی در رم نیز نام برده می‌شد، اما نهایتا ایوان یوریچ کروات به عنوان سرمربی جدید جالوروسی انتخاب شد تا کار مدیران میلان برای آوردن این مربی آلمانی به میلان راحت‌تر پیش برود.

گفتنی است به احتمال فراوان دیدار مقابل اینتر در هفته آینده سری آ، آخرین فرصت فونسکا برای فرار از اخراج زودهنگام از میلان خواهد بود‌.

دیدگاهتان را بنویسید