اخبارجدیدترین ها

یامال راز تحقیر رئال مادرید را فاش کرد

مجله فوتبالی: بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم و رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در حضور هواداران رئال مادرید روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد در یک بازی درخشان و فوق‌العاده با چهار گل حریف قدیمی را در هم بکوبد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

یامال راز تحقیر رئال مادرید را فاش کرد

یامال در این بازی هم ستاره درخشان تیمش بود و عملکرد بسیار خوبی را در زمین به نمایش گذاشت و توانست گل سوم بارسلونا را هم وارد دروازه رئال مادرید کند تا نقش مهمی را در این بازی حساس برای تیمش و هانسی فلیک ایفا کرده باشد.

این ستاره جوان که از برد پرگل بارسا برابر رئال مادرید در زمین حریف بسیار خوشحال به نظر می‌رسید پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: “بازیکنان رئال مادرید در نیمه اول بسیار خوب بازی کردند و ما در سطحی که باید نبودیم. در نیمه دوم خیلی زود متوجه شدیم که آنها خسته هستند و به همین دلیل فشار بیشتری آوردیم و موفق شدیم.”

او همچنین با تشکر از هواداران بارسا که برای حمایت از آنها راهی ورزشگاه حریف شده بودند اضافه کرد: “تجربه بسیار خوبی است که صدای هواداران شما از هواداران تیم حریف در ورزشگاه خانگی آنها بلندتر باشد و ما از آنها سپاسگزاریم.”

دیدگاهتان را بنویسید