اخباراستقلالجدیدترین هالیگ برتر ایران

یامگا، مهاجم فیکس‌ نساجی مقابل استقلال!

مجله فوتبالی: یامگا، مهاجم فیکس‌ نساجی مقابل استقلال!کوین یامگا توانسته اعتماد ساکت الهامی را در تمرینات نساجی جلب کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

یامگا، مهاجم فیکس‌ نساجی مقابل استقلال!

کوین یامگا، مدافع راست فصل گذشته استقلال بعد از حضور در تمرینات استقلال و آلومینیوم اراک سرانجام به نساجی قائمشهر پیوست و احتمال حضور فیکس او مقابل تیم سابق خود بالا خواهد بود.

یامگا بعد از مصدومیت شدید از ناحیه چشم مدت‌ها از تمرینات دور بود و با انگیزه و روحیه بالایی که از خود نشان داد توانست مورد توجه نساجی قرار بگیرد و قراردادی را با این تیم امضا کند و آنطور که از تمرینات نساجی خبر می‌رسد آمادگی بالای این بازیکن مورد توجه ساکت الهامی قرار گرفته است و احتمال حضور ثابت او در ترکیب نساجی دور از انتظار نیست.

یامگا قابلیت بازی در پست دفاع راست و مهاجم راست را دارد و حتی می‌تواند در نوک پیکان خط حمله به میدان برود و با توجه به غیبت سیامک نعمتی احتمال حضور این بازیکن در پست مهاجم راست قابل پیش‌بینی است.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال اعتماد خود را از کیفیت این بازیکن سلب کرد، یامگا اگر در مقابل تیم سابق خود به میدان برود انگیزه متفاوتی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید