جدیدترین ها

ژاوی و تکذیب شایعات اخراجش از بارسلونا

مجله فوتبالی :ژاوی هرناندز مطمئن است در فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مجله فوتبالی ژاوی و تکذیب شایعات اخراجش از بارسلونا

بعد از پیروزی اخیر مقابل آلمریا، ژاوی در مصاحبه ای اعلام کرد بارسا به خاطر مشکلات اقتصادی، نمی تواند با تیم های بزرگی مثل رئال مادرید رقابت کند و همین مصاحبه، باعث برانگیخته شدن خشم لاپورتا شد و حالا روز جمعه شایعات زیادی راجع به اخراج ژاوی و حتی دکو، مدیر ورزشی پرتغالی به گوش می رسد.

اما ژاوی گفت: “آن ها به من چیزی نگفته اند و رابطه ما تغییر نکرده. همه چیز نرمال و طبیعی است. من در کنفرانس خبری، چیزی را گفتم که به نظرم حقیقت بود. ما برای همه جام ها می جنگیم و من هم جاه طلب هستم، اما شرایط آسانی نداریم و این واقعیت را تغییر نمی دهد. کاملاً مطمئن هستم در فصل آینده نیز سرمربی بارسلونا خواهم بود. مفتخرم که هنوز می توانم روی نیمکت باشگاه محبوبم بنشینم. من می خواهم عناوین را درو کنم، اما اوضاع خیلی خوبی نداریم و در تلاش هستیم تا آن را تغییر دهیم. من آرامشم را حفظ کرده ام و می خواهم بارسا را از این بحران بیرون بکشم. دیگر اعضای کادرفنی و هیئت مدیره نیز مثل من هیجان زده هستند و کسی چیزی راجع به اخراجم نگفته.”

دیدگاهتان را بنویسید