اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

بدتر از فن‌خال نداریم: حرف بزنم باید توهین کنم!

مجله فوتبالی: آنخل دی‌ماریا یک بار دیگر به لوئیس فن‌خال حمله کرد و گفت او بدترین مربی است که تا به حال داشته است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بدتر از فن‌خال نداریم: حرف بزنم باید توهین کنم!
 این بازیکن آرژانتینی زیر نظر لوئیس فن‌خال در منچستریونایتد بازی کرد و اگرچه ده سال گذشته، اما هرگز فرصت را برای حمله به او از دست نمی‌دهد.
آنخل دی‌ماریا و لوئیس فن‌خال از زمان دیدارشان در لیگ برتر، رابطه خوبی با هم نداشته‌اند. زمانی که وینگر آرژانتینی در فصل 2014/15 زیر نظر مربی هلندی بازی می‌کرد و دی‌ماریا یکی از تلخ‌ترین فصول ورزشی خود را پشت سر گذاشت. در پایان همان فصل او از یونایتد به پی‌اس‌جی رفت. دی‌ماریا برای یونایتد در 32 بازی فقط 4 گل زد.

دی‌ماریا سپس در پاریس روزهای بسیار خوبی را سپری کرد و با تیم ملی آرژانتین نیز در سال های اخیر به 4 افتخار ارزشمند از جمله فتح جام جهانی رسید. او که اخیرا از بازی‌های ملی بازنشسته شده، در مستند نتفلیکس بار دیگر به فن‌خال تاخت و گفت: «لوئیس فن‌خال بدترین مربی‌ای است که تا به حال داشته‌ام و هرگز از گفتن آن خسته نمی‌شوم.»

دی‌ماریا سپس به بازی با آرژانتین در برابر هلند فن‌خال در جام جهانی 2022 اشاره کرد: «ما آنها را در ضربات پنالتی شکست دادیم در حالی که او می‌گفت آرژانتین را حذف خواهند کرد، انگار که همه چیز را می‌داند. راستش اگر بخواهم بیشتر در مورد فن‌خال حرف بزنم، کار به توهین می‌کشد و باید ادب را فراموش کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید