اخبارجدیدترین ها

سورپرایز بزرگ وینیسیوس و امباپه برای بلینگام!

مجله فوتبالی: در حالی که تصور می‌شد پنالتی‌های این فصل رئال را فقط دو بازیکن خواهند زد، امباپه و وینیسیوس یک سورپرایز جدید رو کردند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

سورپرایز بزرگ وینیسیوس و امباپه برای بلینگام!
 در ابتدای فصل گفته می‌شد فقط وینیسیوس پنالتی‌های رئال را خواهد زد اما بعد مشخص شد که او با کیلیان امباپه پنالتی‌ها را شریک شده و اولی را خودش می‌زند و اگر پنالتی دیگر به دست بیاید، به امباپه خواهد داد. اما امشب مشخص شد که پنالتی‌زن سومی نیز در کار است.

در بازی برابر اشتوتگارت وقتی داور در ابتدا خطا روی رودیگر را پنالتی گرفت، در میان تعجب جود بلینگام توپ را گرفت و روی نقطه پنالتی کاشت تا ضربه را بزند. حداقل این چیزی بود که در تصاویر تلویزیونی نشان داده شد اما از بخت بد ستاره انگلیسی، داور بعد از دخالت VAR و بازبینی صحنه، پنالتی را مردود اعلام کرد. به این ترتیب بلینگام نتوانست پنالتی را بزند اما در هر صورت مشخص شد که او نیز در میان پنالتی زنان رئال قرار دارد و اگر وینی و امباپه رضایت بدهند، پشت ضربه قرار می‌گیرد. در واقع آنها می‌خواستند به این شکل به بلینگام که بعد از هفته‌ها مصدومیت برگشته بود، روحیه بدهند.

در این فصل وینیسیوس و امباپه چهار پنالتی رئال را زده‌اند و هر کدام دو گل به این طریق زده‌اند. جود نیز فصل گذشته توانسته بود یک پنالتی را برای رئال مادرید گل کند.

دیدگاهتان را بنویسید