اخبارجدیدترین ها

چرخش غیرمنتظره: بازگشت فلیکس به چلسی

چرخش غیرمنتظره: بازگشت فلیکس به چلسیمذاکرات اتلتیکو مادرید با چلسی برای انتقال ژوائو فلیکس به لندن آغاز شده است.برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

چرخش غیرمنتظره: بازگشت فلیکس به چلسی
چرخش غیرمنتظره: بازگشت فلیکس به چلسی ، رابطه نه چندان خوب ژوائو فلیکس و دیه‌گو سیمئونه بر کسی پوشیده نیست اما این بازیکن پس از یک فصل حضور قرضی در بارسلونا و با اتمام مهلت قراردادش مجبور شد به اتلتیکو برگردد و در تمرینات پیش فصل این تیم حاضر شد تا شرایط جسمی مناسبی برای فصل جدید داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که مدیران بارسا علاقه زیادی به حفظ او برای یک فصل دیگر دارند اما شرایط مالی این باشگاه باعث شده است که مذاکرات با اتلتیکو خوب پیش نرود و آنها هم به دنبال فروش او بودند و دیگر تمایلی به انتقال قرضی برای یک فصل دیگر نداشتند. در حالی که این ستاره پرتغالی بارها اعلام کرده بود که علاقه زیادی به ادامه حضورش در بارسلونا دارد اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، خبر داده است که مذاکرات اتلتیکو برای انتقال این بازیکن به چلسی آغاز شده و ژرژ مندس به عنوان مدیر برنامه او در حال حاضر در لندن حضور دارد. مدیران این باشگاه قصد دارند او را به عنوان بخشی از قرارداد کانر گلگر راهی چلسی کنند تا مبلغ کمتری را برای به خدمت گرفتن این بازیکن پرداخت کنند.

هزینه بالای جذب خولین آلوارز باعث شده است که آنها به فکر وارد کردن این بازیکن در این انتقال باشند و چلسی هم از بازگشت فلیکس به استمفوردبریج استقبال می‌کند و مذاکرات برای نهایی کردن این توافق در طی چند روز پیش رو ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید