اخبارپربازدیدترین ها

اتفاقی که برای تارتار دردسر درست کرد

اتفاقی که برای تارتار دردسر درست کرد

مجله فوتبالی: دو بازی معوق شده گل‌گهر سیرجان این تیم را از سایر تیم‌های لیگ برتری متمایز کرده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

اتفاقی که برای تارتار دردسر درست کرد

تعویق برخی مسابقات لیگ برتر به خاطر حضور 4 نماینده ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا، برنامه برخی تیم‌ها را دچار تزلزل کرده و آنها را به مشکل انداخته است.

در این رابطه گل‌گهر سیرجان از لغو مسابقات تیم‌های آسیایی بیشترین آسیب را دیده و دو بازی معوق شده دارد که به غیر از پرسپولیس هیچ تیم دیگری این شرایط را تجربه نمی‌کند.

دیدار شاگردان مهدی تارتار در هفته چهارم با پرسپولیس معوق شده و قرار است 19 آبان برگزار شود؛ همچنین بازی این هفته گل‌گهر مقابل تراکتور هم لغو شده و مشخص نیست چه زمانی انجام خواهد شد.

حالا گل‌گهر سیرجان 6 بازی انجام داده و تنها تیمی است که به واسطه لغو دو بازی حساس با مدعیان قهرمانی (پرسپولیس و تراکتور) وقفه‌های بیشتری را در مسابقات تجربه کرده که این مسئله برای این تیم دردسرساز است.

در چنین شرایطی تارتار و همکارانش در تلاش هستند تا از این بحران عبور کنند؛ آنها بارها تیم خود را به بدنسازی برده‌اند و حالا باید آماده مسابقه هفته نهم مقابل ذوب‌آهن در روز 4 آبان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید