اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

پوست پرسپولیس کنده می‌شود

مجله فوتبالی: برنامه فشرده‌ای در پیش داریم. البته این فشردگی برای تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور کمتر است و پرسپولیس با فشردگی بیشتری مواجه است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

پوست پرسپولیس کنده می‌شود

 چالش‌های سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بسیار است. از یک طرف زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر از هفته یازدهم به بعد مبهم است و از سوی دیگر حضور 4 نماینده کشورمان در لیگ نخبگان آسیا و لیگ سطح 2 آسیا باعث شده تا مسئولان در برنامه‌ریزی زمانی دچار مشکل شوند. از سوی دیگر تیم ملی هم باید در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور یابد و این موضوع نشان می‌دهد که تیم‌ها با برنامه فشرده‌ای روبه‌رو خواهند بود.

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات لیگ، در خصوص چالش‌های سازمان لیگ به «ایران ورزشی» می‌گوید: «امروز تکلیف زمان برگزاری مسابقات لیگ از هفته یازدهم تا نیم فصل مشخص می‌شود، علاوه بر این زمان دیدارهای معوقه را اعلام خواهیم کرد. ما چالش‌های زیادی داریم و تلاش می‌کنیم تا ایده‌آل‌ترین برنامه را داشته باشیم البته برنامه‌ریزی فشرده مطلوب ما نیست و با رویکرد ملی به موضوع برنامه‌ریزی مسابقات نگاه می‌کنیم چرا که نمایندگان کشورمان باید در آسیا بازی کنند که مسابقات آنها ملی محسوب می‌شود.»

او صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: «در واقع لیگ نخبگان و لیگ سطح 2 آسیا یکی از همین چالش‌ها محسوب می‌شود و 4 نماینده ما در این مسابقات حضور دارند و این باعث می‌شود تا برنامه فشرده‌ای داشته باشیم. البته این فشردگی برای تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور کمتر است و پرسپولیس با فشردگی بیشتری مواجه است به این دلیل که پرسپولیس 2 بازی معوقه دارد که البته تعویق بازی‌ها خواسته مسئولان تیم بوده و به سازمان لیگ مربوط نمی‌شود.»

دیدگاهتان را بنویسید