اخبارپربازدیدترین هالیگ برتر ایران

تارتار و شاگردانش دوباره در انزلی! (عکس)

یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ توجه‌ترین قرعه‌های لیگ برتر رویارویی مهدی تارتار با ملوان در همان هفته اول مسابقات بوده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

تارتار و شاگردانش دوباره در انزلی
چند هفته پیش بود که قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و چهارم برگزار شد و یکی از مسابقات هفته اول به مصاف گل گهر و ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران اختصاص پیدا کرد. این رویارویی از این جهت اهمیت داشت که تارتار فصل گذشته سرمربی ملوان بود و توانست عملکرد قابل دفاعی در این تیم از خود به جا بگذارد. در واقع او و شاگردانش در نیمه اول مسابقات فراتر از انتظارات نتیجه گرفتند تا افت محسوسی که در نیمه دوم مسابقات داشتند خیلی به چشم نیاید.

حالا بار دیگر مهدی تارتار به همراه تیم جدیدش راهی انزلی شده و باید شاگردانش را مقابل تیم سابقش که بارها به آن ابراز علاقه کرده راهی میدان کند. بدون شک این مسابقه یکی از دیدارهای سخت هفته اول مسابقات خواهد بود که باید دید تقابل مهدی تارتار و مازیار زارع به چه نتیجه‌ای ختم می‌شود. اعضای تیم فوتبال گل گهر که سه مرحله تمرین پرفشار را در تهران و سیرجان پشت سر گذاشتند، دقایقی پیش به انزلی رسیدند و در این شهر مستقر شدند تا آماده مصاف برابر ملوان شوند که قرار است شب آینده برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید