اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

تعجب ستاره سیتی از هالند: او روانی است!

تعجب ستاره سیتی از هالند: او روانی است!

مجله فوتبالی: فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، مبهوت درخشش ارلینگ هالند و توانایی‌های خاص او برای گلزنی است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

تعجب ستاره سیتی از هالند: او روانی است!

منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی اسپارتا پراگ به میدان رفت و موفق شد با ارائه یک بازی خوب و درخشان با نتیجه پر گل ۰-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

هالند مثل همیشه ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند تا نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کرده باشد. گل اولی که او در این بازی به ثمر رساند با پرشی خیره کننده و ضربه با پشت پا به ثمر رسید که تعجب بسیاری از جمله هم‌تیمی‌هایش را به همراه داشت.

فودن که او هم یکی از گل‌های تیمش در این دیدار را وارد دروازه حریف کرده بود در گفت‌وگو با TNT Sports اظهار داشت: «من همین الان با او حرف زدم و گفتم که اگر سعی کنم چنین گلی بزنم مطمئنا عضلات چهار سر رانم کشیده خواهد شد. من نمی‌دانم او چطور می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

فکر می‌کنم او توانایی این کار را دارد، چون پاهایش بلند هستند. او واقعا یک روانی است، این‌طور نیست؟ من دیده‌ام که او گلی مشابه را در دیدار برابر بروسیا دورتموند هم به ثمر رسانده بود. این نشان می‌دهد که او استعداد انجام کاری را دارد که هیچ کس دیگری قادر به انجام آن نیست.»

دیدگاهتان را بنویسید