آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

رسمی: ستاره تیم ملی انگلیس با نیوکسل تمدید کرد

مجله فوتبالی: آنتونی گوردون، وینگر نیوکسل، از تمدید قرارداد بلندمدت با این تیم خوشحال است. آنتونی گوردون قرارداد خود را به صورت بلندمدت با نیوکسل تمدید کرد. ستاره جوان انگلیسی پس از امضای قرارداد جدید، کسب یک جام را هدف اصلی خود توصیف کرده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

رسمی: ستاره تیم ملی انگلیس با نیوکسل تمدید کرد

با توجه به شایعاتی که پیرامون آینده این بازیکن وجود داشت و لیورپول هم به خرید او علاقه نشان داده بود، گوردون تصمیم گرفتم در نیوکسل بماند.

این بازیکن 23 ساله که در ژانویه 2023 از اورتون به خدمت گرفته شد، با به ثمر رساندن 15 گل و 11 پاس گل در 74 بازی، به یکی از مهره‌های کلیدی تیم ادی هاو تبدیل شده است.

گوردون در تابستان 2023 در مسابقات قهرمانی زیر 21 ساله‌های اروپا به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد و همراه انگلیس قهرمانی را جشن گرفت. او اولین بازی ملی در تیم بزرگسالان را هم در مارس 2024 تجربه کرد.

گوردون پس از امضای قرارداد جدیدش گفت: “به این فکر می‌کنم که باشگاه در جایگاه فوق‌العاده‌ای قرار دارد. من و مربی از نظر سبک بازی کاملاً با هم هماهنگ هستیم. من اینجا را دوست دارم. در اینجا بسیار خوشحالم، دوست دارم اینجا زندگی کنم، وضعیت تیم برای من بسیار مناسب است و برای کسب یک جام در نیوکسل هستم.

هدف اصلی ما این است که نیاز به کسب یک جام داریم. کسب یک جام در اینجا باورنکردنی باور خواهد بود چون هواداران مدت زیادی منتظر آن بوده‌اند. عضویت در تیمی که در نهایت این کار را انجام دهد، هدف بزرگ من است. من و خانواده‌ام همیشه احساس آرامش داریم زیرا طرفداران بسیار باانرژی هستند. فکر می‌کنم در نیوکسل زندگی کردن خیلی راحت است.”

دیدگاهتان را بنویسید