اخبار

برنامه ویژه دپارتمان داوری برای دانش‌افزایی

مجله فوتبالی: دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری سمینار ویژه دانش‌افزایی برای داوران و ناظران داوری فوتبال باشگاهی کشور دارد. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

برنامه ویژه دپارتمان داوری برای دانش‌افزایی

رقابت‌های لیگ برتر بالاخره و پس از چندین سال قرار است با تکنولوژی کمک داور ویدئویی برگزار شود که این موضوع الزامات سخت افزاری و نرم افزاری خاص خود را می‌طلبد.

یکی از محدودیت‌های کمیته داوران در این زمینه کمبود داوران مسلط به سیستم کمک داور ویدئویی و چگونگی کارکرد آن است که در همین زمینه دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال قرار است دو سمینار ویژه برای افزایش دانش داوران برگزار کند:

فدراسیون فوتبال به شرح زیر در این زمینه اطلاع رسانی کرده است:
دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال با نگاهی ویژه نسبت به افزایش دانش و آگاهی جامعه داوری کشور تصمیم دارد سمینار ویژه‌ای را جهت افزایش سطح آگاهی و دانش آنها قبل از شروع لیگ برتر و لیگ دسته اول کشور برگزار کند تا با توجه به آخرین تغییرات و همچنین مسائل و موارد مربوط به استفاده از سیستم VAR اطلاعات مرتبط را در اختیار آنها قرار دهد. این سمینارها قبل از شروع رقابت‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر در دو بازه زمانی برگزار می‌شود که تاریخ آنها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید