اخبارپرسپولیسجدیدترین هالیگ برتر ایران

انتقاد تند ستاره پرسپولیس: چطور دوباره قهرمان شویم

مجله فوتبالی: گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، دوباره به انتقاد از شرایط چمن ورزشگاه‌های لیگ برتر ایران پرداخت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

انتقاد تند ستاره پرسپولیس: چطور دوباره قهرمان شویم

 روز گذشته و در شرایطی که به نظر می‌رسید پرسپولیس در دیداری دشوار و در خانه خود مقابل چادرملو متوقف خواهد شد، دوباره این گئورگی گولسیانی بود که به داد این تیم رسید و با گلزنی در دقایق پایانی موفق شد سه امتیاز حساس این دیدار را به حساب قرمزپوشان واریز کند. جالب اینجاست او با زدن هفدهمین گل خود در ترکیب پرسپولیس، عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ این باشگاه را به عنوان یک مدافع از آن خود کرد. گولسیانی در سه فصل اخیر با گلزنی در دربی و دیدارهایی مقابل سپاهان یا فصل گذشته در آخرین مسابقه برابر مس رفسنجان، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس شده و نام خود را در تالار افتخارات این باشگاه به ثبت رسانده است. به همین بهانه با این ستاره گرجستانی درباره این دستاورد بزرگ هم‌کلام شدیم. بازیکنی که مدعی شد از بازی کردن در کنار الکسیس گوندوز لذت می‌برد و البته او در مورد اشتباه عجیب خود در اوایل نیمه دوم و اعطای فرصت گل‌زنی به چادرملو صحبت کرده و مدعی شد عوامل زیادی در رقم خوردن این اشتباه دخیل بوده است.

-دوباره در دقایق پایانی موفق به گلزنی برای پرسپولیس شدی و این تیم را نجات دادی. در مورد احساست بعد از باز کردن دروازه حریف بگو؟

خیلی خوشحالم و افتخار بزرگی برای من بود که توانستم دوباره پرسپولیس کمک کنم. البته من خوش شانسم که تونستم در بهترین لحظه در مقابل دروازه حریف حضور پیدا کنم و روی ریباند موقعیت تیم توانستم دروازه را باز کنم. اما در نهایت برای من مهمترین مسئله این است که پرسپولیس در موفق به کسب پیروزی شد و ما قبل از تعطیلات توانستیم این سه امتیاز مهم را به دست آوریم. این چهارمین پیروزی متوالی پرسپولیس بود و ما در شرایط خوبی قرار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید