اخبارجدیدترین هامنهای فوتبال

شمسایی باید دستانش را کثیف کند!

مجله فوتبالی: تیم ملی فوتسال با رهبری یکی از بهترین گلزنان جهان و با گروهی از استعدادهای درخشان از جام جهانی اخراج شد‌. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید .

شمسایی باید دستانش را کثیف کند!

آخرین خروج با شکست 4-3 برابر مراکش که شاید پایان سلطنت وحید شمسایی را رقم بزند.ماهیت مسیر و آنچه برجای گذاشته می‌شود نقش مهمی در قضاوت عملکرد تیمی در تورنمنت بزرگی چون جام جهانی دارد و تیم شمسایی با پیروزی در هر سه دیدار مقدماتی و در نهایت شکست با اختلاف یک گل در یک هشتم نهایی از دور مسابقات 2023 حذف شد. به این ترتیب نه تنها جامی به ارمغان نیامد، بلکه رویای حضور در چهار تیم پایانی و چنگ زدن به دستاورد قبلی نیز از بین رفت.

در جام جهانی ازبکستان، آن‌ها متأسف بودند که در مسیر دشوار حذفی قرار گرفتند و اساساً به دلیل پایان دادن به فرانسه در مرحله گروهی جریمه شدند. تیم ملی از گلزنی به تیم ونزوئلا به وجد می‌آمد و قدرت خود را به رخ می‌کشید، در حالی که جدی‌ترین و مهم‌ترین حریف آن‌ها یعنی فرانسه به شکل مرموزانه‌ای برای گل‌ها و ادامه رقابت‌ها نقشه می‌ریخت و حیله در سر داشت. تیم ملی اگر مراکش را شکست می‌داد و این « اگر» رازهای دیگری را هم دارد، برای رسیدن به محفل چهار تیم باید برزیل، غول فوتسال جهان را هم کنار می‌زد. اما اگر در همان آغاز راه کمی سنجیده‌تر و با رویکرد بهتری به صف‌آرایی با ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه نگاه می‌کرد، اکنون شاید آن‌ها در نیمه نهایی خودنمایی می‌کردند.

دیدگاهتان را بنویسید