اخبارپربازدیدترین هاپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

تحقیقات جدی پلیس در پرونده اتهام به امباپه

مجله فوتبالی: پلیس پس از اتهام تجاوز به فوق ستاره رئال مادرید، سوئیت هتل کیلیان امباپه در هتل استکهلم را بررسی و با کارکنان آن صحبت کرده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

تحقیقات جدی پلیس در پرونده اتهام به امباپه

 پلیس سوئد تحقیقات خود پس از متهم شدن کیلیان امباپه به تجاوز را افزایش داده است. ستاره فرانسوی که این اتهامات را رد می‌کند، بین 9 تا 11 اکتبر با دوستانش به سوئد سفر کرده بود و در هتل بانک در مرکز شهر اقامت داشت.

کمی پس از پایان سفر، امباپه گزارشی از رسانه آفتونبالدت (Aftonbladet) در مورد شکایت یک زن از تجاوز صورت گرفته در هتل محل اقامت امباپه را “خبر جعلی” نامید تا هرگونه ارتباط خود با این پرونده را رد کند.

با این حال، روزنامه سوئدی اکسپرسن بعداً مدعی شد که امباپه پس از طرح اتهاماتی علیه ستاره رئال مادرید، مورد تحقیق قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که امباپه به طور رسمی به عنوان مظنون معرفی نشده است.

در شب 10 اکتبر، امباپه از رستوران چزجولیه بازدید کرده بود، سپس به یک میهمانی شبانه رفت و در نهایت با یک ون سیاه همراه با همراهانش به هتل خود بازگشت. این بازیکن 25 ساله اولین بازی خود را بعد از اتهامات مطرح شده برای رئال مادرید این هفته انجام داد و در پیروزی 2-1 آن‌ها مقابل سلتاویگو، گلزنی کرد.

با این حال روزنامه آفتونبالدت اکنون مدعی شده که تحقیقات در مورد اتهامات به طور فعال در جریان است و پلیس و پزشکی قانونی تحقیقاتی را در هتل آغاز کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده که پلیس در آخر هفته از هتل بازدید کرده و با چندین کارمند آن مصاحبه کرده است. این تحقیق برای فهمیدن اینکه امباپه و اطرافیانش از کدام اتاق‌ها و مناطق عمومی استفاده می‌کردند، انجام شده، با این باور که دوربین‌های مداربسته در این جریان بسیار مهم خواهند بود.

پلیس همچنین سوئیتی که امباپه در آن اقامت داشت را بررسی کرده است. دوربین‌ها خارج از اتاق‌های هتل در راهروها مستقر هستند، اما پلیس و دادستان در مورد هرگونه به‌روزرسانی در مورد این پرونده اظهارنظری نمی‌کنند.

با این حال، این گزارش می‌افزاید که بازرسان پزشکی قانونی هنگام خروج از هتل در حال حمل چند کیسه کاغذی قهوه‌ای رنگ مشاهده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید