آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارجدیدترین ها

ورزشگاه سپاهان مناسب مسابقات محلات هم نیست!

مجله فوتبالی: باشگاه گل‌گهر با صدور بیانیه نسبت به اتفاقات بازی مقابل سپاهان واکنش نشان داد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

ورزشگاه سپاهان مناسب مسابقات محلات هم نیست!

 مهم‌ترین دیدار هفته اول لیگ‌زنان با پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان به پایان رسید تا در همین ابتدای راه سپاهانی‌ها از رقیب قدرتمند خود در کورس مدعیان قهرمانی جلو بزنند. حالا با گذشت یک روز از این مسابقه باشگاه گل گهر با صدور یک بیانیه مدعی شده که تک گل روژین تمریان در این مسابقه در شرایط آفساید به ثمر رسیده ‌‌باشگاه سپاهان تصویربرداری مناسبی برای اثبات و یا رد این ادعا نداشته است. گل‌گهر در بیانیه خود نوشته است: فصل جدید لیگ‌برتر بانوان کشور از عصر دیروز آغاز شد و گل‌گهر برای اولین بار و با این نیت و امید که بتواند به توسعه و حرفه‌ای‌تر شدن فوتبال بانوان کشورمان کمک کند، پای به این مسابقات گذاشت.

اما متاسفانه برخی فرایندهای غیرحرفه‌ای لیگ‌برتر فوتبال بانوان که از همان هفته اول قابل مشاهده است، مسیری متفاوت با تاکیدات کنفدراسيون فوتبال آسیا در حرفه‌ای شدن فوتبال بانوان دارد. در واقع اگر AFC به باشگاه‌ها تاکید کرده برای کسب مجوز حرفه‌ای، حتما باید تیم بانوان هم داشته باشند، مبتنی بر این نگاه بوده که فوتبال بانوان نیز در فرآیندهای حرفه‌ای به فوتبال آقایان نزدیک شود، اما در فوتبال ایران تنها به لیگ‌برتر آقایان توجه می‌شود و به دیگر سطوح از جمله فوتبال پایه‌ها و بانوان توجهی نمی‌شود.

اولین سوال را باید از باشگاه محترم سپاهان پرسید. باشگاهی که همیشه در زمره باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران بوده، چگونه ورزشگاهی را در اختیار تیم بانوان خود قرار داده که حتی مناسب برگزاری مسابقاتی در حد محلات هم نیست. البته این سوال را از سازمان محترم لیگ هم باید بپرسیم که چگونه به این ورزشگاه که فارغ از چمن بی‌کیفیت و ناهموار، حتی اصول اولیه ایمنی نیز در آن رعایت نشده، تاییدیه برگزاری مسابقه داده است؟!

دیدگاهتان را بنویسید