اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

سپاهان با یک برد به آسیا برمی‌گردد

مجله فوتبالی: شاگردان ژوزه مورایس بازی مهمی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه خواهند داشت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

سپاهان با یک برد به آسیا برمی‌گردد

 سپاهان ایران پس از اینکه نتوانست در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا موفق کار کند و مقابل شباب الاهلی شکست خورد، به دور گروهی لیگ قهرمانان منتقل شد ولی هنوز نتوانسته در این رقابت‌ها نیز نمایش خوبی ارائه بدهد ولی طلایی پوشان می‌توانند با یک پیروزی سرنوشت خود را تغییر بدهند.

شاگردان ژوزه مورایس در پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا با 3 امتیاز و چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های شارجه امارات و الوحدات اردن، در جایگاه سوم جدول گروه C قرار گرفتند ولی برتری در بازی آینده می‌تواند منجر به بالا رفتن شانس صعودشان شود.

سپاهان روز سه‌شنبه، 15 آبان در مسابقه برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر تاشکند میزبان شارجه امارات خواهد بود که کسب پیروزی در این بازی شرایط صعودشان را هموار می‌کند و البته شکست در این بازی هم ممکن است منجر به حذف زودهنگام آنها شود.

قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایران که در حال حاضر هم صدرنشین لیگ برتر است، مطمئنا از نظر روحی طی دو هفته آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند و با آمادگی کامل مقابل شارجه قرار می‌گیرد تا بتواند به برتری برسد و شانس صعود پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید