اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

سیو نجات‌بخش برای مهم‌ترین برد هفته

مجله فوتبالی: دروازه‌بان ذوب‌آهن در ادامه روزهای خوب خودش توانست در تبریز هم عملکرد موفقی مقابل تراکتور داشته باشد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

سیو نجات‌بخش برای مهم‌ترین برد هفته
 پارسا جعفری که از ابتدای فصل جاری با نظر محمد ربیعی در ترکیب ذوب‌آهن به عنوان دروازه‌بان اول به میدان رفته، توانسته عملکرد خوبی در 4 هفته ابتدایی داشته باشد.

جعفری در بازی گذشته ذوب‌آهن مقابل تراکتور هم نقش مهمی در کسب سه امتیاز ارزشمند برای سبزپوشان اصفهانی داشت. این دروازه‌بان 25 ساله نه تنها در خروج‌های خود بسیار موفق بود که در اوایل نیمه دوم با یک سیو تماشایی تیمش را در بازی نگه داشت.

در دقیقه 54 روی اشتباه خط دفاعی ذوب‌آهن، تراکتوری‌ها صاحب یک فرصت ایده‌آل گلزنی شدند که ضربه محکم از داخل محوطه را پارسا جعفری با هوشیاری دفع کرد و مانع از باز شدن دروازه‌ ذوب‌آهن شد.

سیو تماشایی این دروازه‌بان، ذوب‌آهن را در بازی نگه داشت و با بالا رفتن روحیه تیمی، دقایقی بعد از آن سبزپوشان به گل برتری رسیدند و در نهایت یک برد شیرین را جشن گرفتند.

پارسا جعفری با حفظ دروازه‌اش مقابل تراکتور، دومین کلین‌شیت فصل را برای خودش ثبت کرد تا در کنار سایر دروازه‌بان‌های مطرح فوتبال ایران به شرایط خوب خود ادامه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید