اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

مربی ملوان: پنالتی صد در صد را نگرفتند

مجله فوتبالی: مربی ملوان در کنفرانس خبری اعتراض شدیدی به عملکرد داور انجام داد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

مربی ملوان: پنالتی صد در صد را نگرفتند

 مهران برزگر مربی تیم ملوان در غیاب مازیار زارع در نشست خبری حاضر شد و نسبت به قضاوت داور این مسابقه اعتراض کرد و اعتقاد دارد که نتیجه مسابقه می‌توانست متفاوت باشد.

مهران برزگر، در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، به انتقاد از قضاوت داوران و عدم وجود VAR پرداخت. او گفت: یک پنالتی صد در صد روی رضا جعفری طلبکاریم. از این بازی سه امتیاز طلب داریم و اگر پنالتی می‌گرفتند، کلاً روند بازی عوض می‌شد. نیمه دوم کاملاً سوار بر بازی بودیم.

برزگر در ادامه افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول دو، سه موقعیت داشتیم که به تیر دروازه زدیم و کاملاً یک بازی تهاجمی انجام دادیم. نبود VAR در این بازی خیلی تأثیرگذار بود. می‌دانید که تأکید FIFA بر یکپارچگی مسابقات است، چرا نباید این بازی VAR داشته باشد؟ چرا برای بقیه تیم‌های بالای جدول VAR وجود دارد ولی برای این بازی نیست؟ غیبت مازیار زارع نیز احساس می‌شد و ما به دنبال احقاق حق باشگاه ملوان هستیم. حکمی که آمد، همه را متعجب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید