اخبارجدیدترین ها

فداکاری برای ترکیه: هاکان با مصدومیت بازی کرد!

مجله فوتبالی: هاکان چالهان‌اوغلو، هافبک اینتر و تیم ملی ترکیه، در دو دیدار مقابل ولز و ایسلند با مصدومیت بازی کرده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

فداکاری برای ترکیه: هاکان با مصدومیت بازی کرد!
 این هافبک نیازهای کشورش را بر نیازهای خود ترجیح داد و در دو بازی تیمش در لیگ ملت‌های اروپا، درحالی‌که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، دقایقی بازی کرد.

چالهان‌اوغلو تنها یک بار قبل از بازی ترکیه در کاردیف مقابل ولز، در روز جمعه گذشته تمرین کرده بود و طبق گزارش‌های رسانه‌های ترکیه‌ای، او با درد زیادی در پای چپش بازی کرده است.

او به هم‌تیمی‌هایش گفته بود که تا زمانی که از نظر فیزیکی توان داشته باشد و بتواند روی پاهایش بایستد برای ترکیه بازی خواهد کرد.

در دیدار مقابل ولز او با درخواست خودش در لیست بازی قرار گرفت و پس از ۱۰ نفره شدن ترکیه در دقیقه ۶۴ به زمین رفت تا جریان بازی را مدیریت کند.

در بازی با ایسلند او دوباره با درد در پایش بازی کرد. این بار او در ترکیب اصلی بازی قرار گرفت و پس از ۴۵ دقیقه حضور در زمین، در بین دو نیمه تعویض شد.
این بازیکن ۳۰ ساله این هفته به اینتر بازمی‌گردد و در هفته‌ای پرمشغله که شامل بازی با مونزا در سری A در روز یکشنبه، منچسترسیتی در لیگ قهرمانان در روز چهارشنبه و سپس دربی دلامادونینا مقابل میلان در هفته پس از آن است، حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید