اخبارجدیدترین ها

رونالدو نمی‌تواند دو بازی 90 دقیقه‌ متوالی بازی کند

مجله فوتبالی: روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی‌ پرتغال بعد از برد مقابل اسکاتلند به تمجید از فوق ستاره تیمش پرداخت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

رونالدو نمی‌تواند دو بازی 90 دقیقه‌ متوالی بازی کند
در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا و در گروه نخست رقابت‌ها، امشب تیم ملی پرتغال با گل دقایق پایانی کریستیانو رونالدو با نتیجه ۲-۱ از سد اسکاتلند گذشتند و با ۶ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: “خوب بازی کردیم و لیاقت این برد را داشتیم. با وجود دریافت گل غيرمنتظره؛ اما پاسخ خوبی در نیمه دوم نشان دادیم و با کمک بزرگی‌ که کریستیانو رونالدو به ما کرد توانستیم به سه امتیاز شیرین این دیدار برسیم.

نمی‌دانم درباره او دقیقا باید چه بگویم، رونالدو باورنکردنی است. درست در بهترین لحظه در همان جایی که باید، حاضر می‌شود و زهرش را می‌ریزد. هوش بسیار بالای او در این بازی بار دیگر به همه ثابت شد. شاید به ظاهر گل ساده‌ای به ثمر رساند اما اینکه او می‌داند چه زمانی باید کجا باشد که برای خود موقعیت ایجاد کند را هر بازیکنی نمی‌تواند انجام دهد.”

مارتینز درخصوص دلیل نیمکت‌نشینی رونالدو افزود: “ما درست سه روز پیش هم در یک بازی پرفشار به میدان رفته بودیم و رونالدو در آن دیدار دونده‌ترین بازیکن ما بود. او در حال حاضر در شرایطی نیست که بتواند دو بازی ۹۰ دقیقه‌ای متوالی را انجام دهد. طبیعتا نیاز داشت تا استراحت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشد. خدا را شکر که این استراحت مفید واقع شد.”

مارتینز درخصوص وابستگی پرتغال به رونالدو نیز اضافه کرد: “همانطور که گفتم او بازیکنی باورنکردنی است اما اینکه ما کاملا به او وابسته باشیم را نمی‌توانم پاسخ بدهم.”

مارتینز همچنین درخصوص قطعی شدن صعود پرتغال به مرحله بعدی مسابقات گفت: “ما بازی‌به‌بازی پیش‌ می‌رویم. دو بازی بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم و هدف بعدی‌مان درخشش مقابل لهستان در تعطیلات بعدی است. جا دارد از هوادارانمان بابت حمایت خوبشان نیز تشکر کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید