جدیدترین ها

مارتینز: رونالدو کمال‌گرا و تشنه موفقیت است

مجله فوتبالی: روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال، می‌گوید شخصیت کریستیانو رونالدو الگوی خوبی برای بازیکنان جوان است. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مارتینز: رونالدو کمال‌گرا و تشنه موفقیت است

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، مصاحبه‌ای با پادکست ریو فردیناند انجام داده و در آن در مورد تجربه خود به عنوان سرمربی پرتغال صحبت کرد.

این مربی که پس از جام جهانی قطر هدایت پرتغال را برعهده گرفت از تجربه همکاری با کریستیانو رونالدو صحبت می‌کند و او را یک الگوی موفق برای بازیکنان جوان می‌داند.

سرمربی اسپانیایی با یادآوری اولین گفتگوی خصوصی خود با کریستیانو رونالدو مصاحبه را شروع کرد: وقتی وارد تیم ملی شدم، بعد از 20 سال کار در تیم‌های ملی، باید بدانم که رونالدو در چه حالی است.

او می‌تواند اولین بازیکن تاریخ شود که 200 بازی ملی انجام می‌دهد، چیزی که چهار نسل آینده فوتبالیست‌های پرتغالی را رقم خواهد زد.

وقتی با او صحبت کردم، متوجه شدم که چه چیزی او را متمایز می‌کند: او یک تشنگی و میل عجیبی برای کسب موفقیت دارد.

او در کاری که انجام می‌دهد کمال‌گراست. دیدم که او آماده است تا برای جایگاهش در تیم بجنگد. او بهترین گلزن ما در راهیابی به مسابقات قهرمانی اروپا بود.

مارتینز: رونالدو کمال‌گرا و تشنه موفقیت است

سرمربی اسپانیایی‌ در تمجید از رونالدو ادامه داد: شما باور نمی‌کنید که رونالدو 39 ساله است و هر آنچه را برده خودش به دست آورده است.

هیچ نمونه‌ای بهتر از او برای یک بازیکن جوان وجود ندارد و او آخرین بازیکنی است که جلسه تمرینی را ترک می‌کند.

او همچنین درباره برناردو سیلوا گفت: برناردو یک وینگر راست واقعی در موناکو بود، سپس در منچسترسیتی بیشتر در میانه میدان بازی کرد، اما تقریباً در هر پستی بازی کرده است.

این به خاطر هوش اوست، مطمئنم وقتی بازنشسته شود مربی خواهد شد چون توانایی درک بازی و هر کاری که سایر بازیکنان انجام می‌دهند را دارد.

او می‌تواند به بازیکنانش در موقعیت‌یابی کمک کند. در تمام حرکات برناردو، شما همیشه می‌توانید تفکر و استدلال او را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید