اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

بازگشت آقای گل با پیراهن آبی به لیگ برتر!

مجله فوتبالی: سجاد شهباززاده به احتمال زیاد در بازی با شمس‌آذر پیراهن تیم جدید خود را بر تن کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بازگشت آقای گل با پیراهن آبی به لیگ برتر!
 سجاد شهباززاده، مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان بعد از گذشت مدت زمانی از نقل و انتقالات؛ سرانجام به تیم استقلال خوزستان پیوست و فرصت حضور مقابل استقلال تهران را پیدا نکرد اما با پشت سر گذاشتن تمرینات خود برای حضور مقابل شمس آذر آماده می‌شود.

شهباززاده فصل گذشته 23 بازی برای مس رفسنجان انجام داد و با 4 گل و 4 پاس گل عملکرد نسبتا خوبی به ویژه در نیم فصل دوم داشت اما از این تیم جدا شد و پس از کش‌وقوس به استقلال خوزستانی پیوست که در این تیم هم رقابت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی وجود خواهد داشت.

با شباهت زیادی که در سبک فوتبالی کاینا نونس و سجاد شهباززاده وجود دارد این احتمال وجود دارد که او مانند دوران حضور در سپاهان در کناره‌ها یا مهاجم سایه به میدان برود و شرایط متفاوتی را تجربه کند.

سجاد بعد از سایپا، استقلال، آلانیا اسپور، نفت تهران، القطر، سپاهان و مس رفسنجان، هشتمین تیم خود را تجربه خواهد کرد و باید دید در 34 سالگی چه عملکردی در این تیم خواهد داشت.

استقلال خوزستان روز جمعه مقابل شمس‌ آذر قزوین به میدان خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که سجاد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید