اخبارجدیدترین هادسته‌بندی نشده

بازگشت مدعی پنجم لیگ برتر ایران

گل‌گهر نیاز مبرمی به خرید دو بازیکن در پست مدافع مرکزی و مهاجم نوک دارد.برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بازگشت مدعی پنجم لیگ برتر ایران
بازگشت مدعی پنجم لیگ برتر ایران به  گل‌گهر سیرجان باوجود فروش ۱۰۰ میلیاردی سعید سحرخیزان و سامان فلاح، برخلاف فصول گذشته بریز و بپاش آن‌چنانی نداشته و به عنوان ضلع ششم تیم‌های مدعی، در حد و اندازه خود خرید کرده است. مهدی تارتار هم که فصل گذشته با تیم اقتصادی خود موفق شد بهترین رتبه ملوان را کسب کند، در تلاش است تا تیم موردنظر خود را به جای بازار نقل و انتقالات در محل تمرین بسازد.گل‌گهر بعد از فصل کابوس‌وار با سرمربی یونانی، حالا با باتجربه‌ترین سرمربی حال حاضر لیگ برتر امیدوار است جایگاه نهمی را فراموش کرده و به بالای جدول برگردد.

البته شاید رقابت این تیم با چهار قدرت کلاسیک فوتبال ایران چندان منطقی نباشد اما به نظر می‌رسد این تیم رقیب جدی فولاد، ملوان، ذوب‌آهن و مس رفسنجان برای کسب رتبه پنجمی باشد.
این در حالی است که اگر این جمله را سرمربی و بازیکنان این تیم بخوانند احتمالا برافروخته شوند چرا که در کمپ این تیم سیرجانی همه چیز بر مدار رقابت با بهترین تیم‌های لیگ برتر می‌چرخد. حالا بعد از انجام خریدهای اولیه، مهدی تارتار در جست‌وجوی یک مدافع مرکزی و یک مهاجم نوک است که احتمالا مهاجم نوک از خارج ایران خواهد بود. شاید انتظار به حقی باشد که مدیران باشگاه این دو خرید باقی‌مانده را به بازیکنان بزرگ اختصاص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید