اخبارجدیدترین ها

بازگشت هیولا: کونته دوباره معجزه کرد!

مجله فوتبالی: مهاجم سرشناس بلژیکی در تنها ۶ بازی برای ناپولی ۳ گل زده و ۵ پاس گل به ثبت رسانده است. این بهترین ورژن لوکاکو در چند سال اخیر است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بازگشت هیولا: کونته دوباره معجزه کرد!بازی خوب لوکاکو

تمام مربیان بازیکنان مورد اعتماد خود را دارند، اما برخی از آنها این رابطه را به حداکثر می‌رسانند و سعی می‌کنند همیشه با بازیکنان مورد اعتماد خود در هر باشگاهی که می‌روند، همراه باشند. این موضوع را در گذشته با مورینیو و ماتیچ یا حتی آنچلوتی و خامس دیده‌ایم، اما مورد کونته و لوکاکو بسیار خاص است. مربی ایتالیایی دومین کسی است که بیشترین بازی‌ها را به عنوان مربی مهاجم بلژیکی هدایت کرده است، درست بعد از روبرتو مارتینز و بدون شک بیشترین بهره‌وری را از او گرفته است. او این موضوع را دوباره در ناپولی نشان می‌دهد.

آنتونیو کونته تابستان امسال به تیم آبی‌پوش پیوست و با خبری مواجه شد که برنامه‌ریزی تیم را کاملاً مختل کرد. بهترین گلزن و شخصیت اصلی، ویکتور اوسیمن، به گالاتاسرای رفت. کونته به وضوح درخواست لوکاکو را به عنوان جانشین او کرد. پس از یک دوره تاریک در لندن و کمی بهتر در میلان و رم، مهاجم بلژیکی به ناپولی پیوست.

نتیجه واضح است: ناپولی با ۱۶ امتیاز در صدر جدول و روملو به عنوان شماره ۹ آبی‌پوش درخشان بوده است. در واقع، ستاره بلژیکی هیچ باختی را تجربه نکرده و از زمان ورودش، ۳ گل زده و ۴ پاس گل در ۵ بازی لیگ ثبت کرده است، بدون اینکه در هیچ‌کدام از آنها ۹۰ دقیقه بازی کرده باشد. او هم‌اکنون به عنوان بهترین گلزن تیم شناخته می‌شود و همچنین نسخه‌ای از خود را به نمایش گذاشته که به هم‌تیمی‌هایش نیز کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید