اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

هافبک رئال در یک‌قدمی رؤیای بزرگ: بازوبند کاپیتانی!

مجله فوتبالی: فدریکو والورده در آستانه رسیدن به یکی از رؤیاهای بزرگش که بستن بازوبند کاپیتانی رئال مادرید است قرار گرفته است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

هافبک رئال در یک‌قدمی رؤیای بزرگ: بازوبند کاپیتانی!

 والورده در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۷ قراردادی را با رئال مادرید امضا کرد و یک فصل بعد به صورت رسمیبه این تیم ملحق شد و خیلی زود توانست جایگاهش را در ترکیب اصلی رئال پیدا کند و با عملکرد درخشانش تحسین بسیاری را به دست آورد و به بازیکنی محبوب تبدیل شد.

این بازیکن در طول چند فصل گذشته و به‌خصوص تحت هدایت کارلو آنچلوتی توانسته است به یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب رئال تبدیل شود و بسیاری او را در جمع بهترین هافبک‌های حال حاضر فوتبال اروپا قرار می‌دهند و جایگاهش در رختکن این تیم و رابطه خوبش با دیگر بازیکنان هم باعث شده است که آنچلوتی حسابی ویژه رویش باز کند.

روزنامه مارکا خبر داده است که رویای این ستاره اهل اروگوئه همیشه این بوده که بتواند روزی بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را در اختیار داشته باشد و حالا به نظر می‌رسد که رسیدن به این رؤیا از هر زمان دیگری برایش در دسترس‌تر است. قدرت رهبری او در زمین و تعهدی که در هر بازی با خستگی‌ناپذیری‌اش نشان می‌دهد اهمیت بسیاری برای مدیران و کادر فنی رئال دارد.

والورده به خوبی از مسیری که پیش‌رویش قرار گرفته آگاه است و تلاش می‌کند که بهترین عملکرد را برای رسیدن به نقطه اوج به کار بگیرد. او می‌داند که میراث بزرگی را دریافت خواهد کرد اما هراسی از رسیدن به این جایگاه در ۲۶ سالگی ندارد و کاملا برایش آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید