اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

رحمتی: لیگ برای ما از نیم‌فصل دوم آغاز می‌شود

مجله فوتبالی: سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است این تیم برای نتیجه گرفتن با توجه به نفرات جدیدی که جذب کرده به زمان نیاز دارد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

رحمتی: لیگ برای ما از نیم‌فصل دوم آغاز می‌شود
مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: با تیم فولاد خوزستان بازی داریم، تیمی که سالیان سال است در فوتبال ایران جایگاه و قدمتش مشخص است. تیمی بزرگ با بازیکنانی خوب که در این فصل زیر نظر آقای یحیی گل‌محمدی و کادرش تبدیل به تیمی شده است که خیلی خوب بازی کرده و فوتبال خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

او با اشاره به دشوار بودن بازی روز آینده اضافه کرد: مطمئناً فردا بازی سختی داریم و در طول هفته نیز با بچه‌ها صحبت کردیم و نکات لازم را به آنها گفتیم. بدون شک در بازی فردا کوچک‌ترین غفلت می‌تواند برای ما طبعات داشته باشد. ان‌شاءالله با تمام تمرکز و انرژی مقابل فولاد خوزستان ظاهر شویم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

سوال بعدی از رحمتی درباره تساوی در بازی آخر مقابل آلومینیوم بود و او در این‌باره گفت: درباره بازی با آلومینیوم صحبت کردم و گفتم که حتی شانس پیروزی داشتیم. بخش‌هایی از فوتبال از جمله شکل ساختار دفاعی، بازیسازی، پرس و شاکله یک تیم و همچنین ایجاد موقعیت در اختیار کادر فنی تیم‌ها و مربیان است و می‌توانند این کارها را انجام بدهند، اما آن ضربات آخر به خلاقیت و کیفیت نفرات بازمی‌گردد که کمی از دست ما خارج است.

او سپس درباره گل نزدن تیمش در چهار بازی گذشته هم اینطور واکنش نشان داد: ما چهار بازی است که گل نزده‌ایم و این درست است، اما باید ببینیم که از سال قبل تا امسال چه داشته‌ایم و چه بازیکنانی را امسال در اختیار داریم و اینکه هدف و برنامه‌ریزی ما چیست. مطمئن باشید تیم ما رفته رفته سر و شکل خیلی بهتری پیدا خواهد کرد. بازی اول در لیگ مثل یک بازی تدارکاتی بود، چون تمرینات را دیر شروع کردیم. چهار بازی اول برای ما حالت دیدارهای تدارکاتی را داشت. ما بعد از تعطیلات که استارت زدیم، بچه‌ها روند رو به رشدی داشتند. راجع‌به مهاجم هم خیلی تلاش کردیم تا بازیکنی را که به دردمان می‌خورد جذب کنیم، اما متأسفانه نشد. ما در خط حمله بازیکنان خوب و باتجربه و تلفیقی از جوانی و تجربه را داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. ما باید با انرژی و انگیزه و امید به جلو برویم، چون تیم جوانی هستیم که تازه شکل گرفته است. با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، امیدوار هستیم خیلی زود به شرایط مدنظرمان برسیم.

سوال بعدی از مهدی رحمتی درباره میزبانی در ورزشگاه دستگردی اکباتان بود و او دلیل انتقال بازی‌هایش از ورزشگاه شهر قدس به اکباتان را اینطور توضیح داد: به جز بازی با استقلال و پرسپولیس، سایر دیدارهای‌مان را در دستگردی انجام می‌دهیم. دو تا شیر و لامپ خراب بود که تعمیر کردیم و آقای رفعتی اجازه داد که در آنجا بازی کنیم!

رحمتی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش هم مورد سوال قرار گرفت و در این مورد بیان کرد: شاکله تیم ما تغییر کرده است. از خط دفاعی سال قبل، صائب محبی، منصوری و همچنین گودرزی بازی می‌کنند. در واقع سه چهار بازیکن از سال قبل حضور دارند و زمان می‌برد که بازیکنان جدید هماهنگ شوند. ما با توجه به نیازی که در خط دفاعی داشتیم، ستاری را جذب کردیم که بازیکن خوب و منضبطی است و می‌تواند کمک کند. مهربان هم زمانی که در پدیده حضور داشتم، در خدمتش بودم. او بازیکن قابلی است که در فوتبال ایران به حقش نرسید. متأسفانه مهربان در اردوی پیش‌فصل مصدوم شد، اما در هفته گذشته توانسته است تا حدی در کنارمان تمرین کند و سعی می‌کنیم با توجه به شرایطی آمادگی‌اش از او استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره آمار داریوش شجاعیان زیر نظر مسعود شجاعی در فصل گذشته و اینکه چرا از این بازیکن در فصل جاری کمتر استفاده می‌شود، گفت: شجاعیان بازیکن بزرگی است که در استقلال بازی کرده و چند فصل در خدمت هوادار بوده است. او قرار بود از جمع ما جدا شود، فکر می‌کنم سه چهار روز قبل از اولین بازی در جمع ما حاضر شد. او کمی از شرایط آمادگی به دور بود و به همین دلیل در تمرینات بدنسازی و تیم شرکت کرد و در ادامه نیز با توجه به نیاز تیم مورد استقاده قرار خواهد گرفت.

سرمربی هوادار راجع به اینکه برخی نفرات شاخص مثل ارسلان مطهری آزاد هستند و اینکه آیا باشگاه هوادار برنامه‌ای برای جذب این بازیکنان دارد بیان کرد: ما سعی کردیم با توجه به نیازمان، بازیکن جذب کنیم. ما در خط هافبک کمبود بازیکن را حس می‌کردیم و دنبال جذب بازیکن در این پست بودیم که این اتفاق نیفتاد. از رحیمی و طهماسبی تشکر می‌کنم که با پیگیری‌های‌شان شرایط جذب یک بازیکن را در خط هافبک فراهم کرده بودند، اما آن چیزی را که مدنظرمان بود، پیدا نکردیم و ترجیح دادیم که باز هم کمی صبر کنیم. بودجه ما محدود است و با پولی که با کنار گذاشتن چند بازیکن برای‌مان آزاد شد، این شرایط فراهم شد که بازیکن دیگری را بگیریم.

بخش پایانی حرف‌های رحمتی هم اینطور مطرح شد: فکر می‌کنم لیگ برای تیم ما از نیم‌فصل دوم آغاز می‌شود، چون زمان‌بر است. ساختن تیم با توجه به بازیکنان جدیدی که هر کدام از یک تیم آمده‌اند، تا بخواهند با باشگاه آشنا شوند و جایگاه‌شان را پیدا کنند، زمان‌بر است، اما مطمئن باشید که سعی‌مان بر آن است که امتیازات لازم را جمع کنیم تا به چیزی که مدنظرمان است، برسیم. تا همان روز هم دنبال آن هستیم که تا جای ممکن به امتیازات لازم برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید