اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

ربیعی: با این زمین، فولادشهر غریبه هستیم!

مجله فوتبالی: محمد ربیعی درباره شکست خوردن تیمش در مقابل گل گهر صحبت کرد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ربیعی: با این زمین، فولادشهر غریبه هستیم! تیم ذوب آهن اصفهان در این هفته از مسابقات لیگ برتر به مصاف گل گهر سیرجان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل نماینده فوتبال سیرجان شکست خورد.

محمد ربیعی سرمربی ذوبی‌ها در پایان بازی با حضور در نشست خبری اظهار داشت: برد تیم گل گهر را تبریک می‌گویم و بابت این باخت از هواداران عزیزمان که ناراحت هستند و من خودم هم ناراحت هستم، عذرخواهی می‌کنم. اگر بخواهم تحلیلی از بازی بدهم، ۳۰-۳۵ دقیقه ابتدایی را اصلا خوب نبودیم و ده دقیقه پایانی نیمه اول توانستیم از فشار روی خودمان کم کنیم و به حریف فشار بیاوریم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم ولی پشت اوت دستی خودمان یک ضدحمله خوردیم. بعد از آن هم مالک و حاکم بازی بودیم و توانستیم موقعیت هم ایجاد کنیم، به هر حال تیم گل گهر در بحث ساختار دفاعی از تیم‌های خوب لیگ است. در فرصت‌هایی که داشتیم نتوانستیم از احاطه روی دروازه حریف استفاده کنیم و روی یک توپی که از دست دادیم و تیم بالا بود، گل دوم را هم خوردیم. به هر حال می‌توانم بگویم در زمانی که بد بودیم گل نخوردیم چون به نظرم تا دقیقه ۳۰ می‌توانستیم گل بخوریم اما آنجا نخوردیم و دقیقا جایی که بهتر بودیم و بهتر شروع کرده بودیم، گل خوردیم. موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم و به چند نفر از جوان‌های خودمان بازی دادیم.

او ادامه داد: این اولین بازی داوود رجبی بعد از مصدومیتش بود و بچه اصفهان هم هست. به دانیال ایری و احمد شریعت زاده فضا دادیم و این بضاعت تیم ماست. ما الان اگر یک تعویض دیگر هم داشتیم هادی باغبان را بازی می‌دادم چون دوست دارم جوان‌ها بازی کنند. از این باخت همه ناراحت هستیم و من هم ناراحت هستم. باید خودمان را برای هفته‌های آینده آماده کنیم و هواداران تیم ذوب آهن هم منت به سر من گذاشتند که به ورزشگاه آمدند و تا دقیقه آخر هم تشویق کردند. از تک تک آنها تشکر می‌کنم و بارها این را گفتم که در نیم فصل تیم قطع به یقین نیازمند تقویت است. اگر کارخانه ذوب آهن می‌خواهد شرایط بهتر شود باید تقویت شود و مشخص است. منتها ما خودمان هم امروز در ۲۰-۲۵ دقیقه ابتدایی بیگانگی خودم را احساس کردم. زمین فولادشهر زمین اختصاصی تیم ماست اما در ۲ ماه اخیر فکر کنم فقط یک جلسه تمرین در آن داشتیم که خیلی کوتاه بود. قرار بود بعد از بازی با اراک درست شود اما هموار نشد و بحث‌های اداری‌اش را نمی‌دانم. به نظر خودم ما باید به عنوان تیمی که داریم میزبانی می‌کنیم باید حداقل ۲ جلسه به زمین بیاییم تا تمرین کنیم. در ۲۰-۲۵ دقیقه اول شرایط طوری بود که انگار داریم در خانه حریف بازی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید