اخبارجدیدترین ها

قدوس با قرقیزستان به فرم مسابقه بازگشت!

مجله فوتبالی: سامان قدوس در بازی با امارات شرایط متفاوتی را پشت سر می‌گذارد. سامان قدوس در بازی با قرقیزستان یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های ملی خود را داشت و حضور کمرنگی در حملات تیم ملی داشت، او که با حضور پشت محوطه جریمه ضربه آخر و تاثیرگذار برای خلق موقعیت را به توپ می‌زند، در این مسابقه موفق به انجام این کار نشد و در حملات تیم ملی خنثی بود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

قدوس با قرقیزستان به فرم مسابقه بازگشت

قدوس در بازی‌های جام ملت‌های آسیا علاوه‌بر حضور موثری که در حملات تیم ملی داشت توانست پابه‌پای هافبک‌های دفاعی هم در میانه میدان بجنگد و امیر قلعه نویی اعتماد بیشتری به این بازیکن فانتزی‌باز پیدا کند.

سامان مدتی است که از مسابقات باشگاهی دور است و تحت تاثیر همین موضوع نتوانست در بازی با قرقیزستان عملکرد خوبی داشته باشد و این احتمال وجود دارد که با حضور طولانی مدت در اردوی تیم ملی و پشت سرگذاشتن جلسات تمرینی و البته بازی با قرقیزستان در فرم بهتری قرار بگیرد و بتواند مقابل امارات کیفیت همیشگی را داشته باشد.
باید دید قدوس برای ادامه فصل فوتبالی کدام تیم را برای مسابقات باشگاهی انتخاب خواهد کرد، قطعا عدم حضور ثابت در تمرینات و مسابقات باشگاهی می‌تواند جایگاه او را در تیم ملی به خطر بیندازد، به ویژه با درخشش بازیکن جوانی مانند محمدجواد حسین‌نژاد که در لیگ روسیه روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید