اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

تعویق بازی بولونیا – میلان به دلیل باران شدید!

مجله فوتبالی: دیدار تیم‌های بولونیا و میلان در هفته نهم سری آ به علت شرایط جوی ناپایدار به تعویق افتاد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

تعویق بازی بولونیا - میلان به دلیل باران شدید!

 دیدار تیم‌های بولونیا و میلان از هفته نهم رقابت‌های سری آ که قرار بود روز شنبه برگزار شود، به دلیل شرایط جوی نامناسب به تعویق افتاد.

متئو لپوره، شهردار بولونیا در آستانه دو روز مانده تا این بازی اعلام کرد که شرایط جوی ناپایدار حاکم بر این شهر دلیل معوقه شدن این بازی است.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد، این دیدار در تاریخ ۱۸ دسامبر برگزار می‌شود. چرا که در آن تاریخ قرار است بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شود و از آنجایی که میلان و بولونیا این مرحله را پشت سر گذاشته‌اند، بازی معوقه هفته نهم را در آن روز برگزار خواهند کرد.

گفتنی است هر دو تیم نماینده فوتبال ایتالیا در لیگ قهرمانان هستند اما در حال حاضر شرایط متفاوتی دارند چرا که میلان با برتری ۳-۱ مقابل کلوب بروژ به اولین برد رسید اما بولونیا تاکنون تنها یک امتیاز از تساوی مقابل شاختار به دست آورده است.

البته که تعویق این بازی خبر چندان خوشی برای پائولو فونسکا نبود چرا که در این شرایط محرومیت تئو فرناندز و تیجانی ریندرز در بازی هفته دهم روسونری مقابل ناپولی صدرنشین اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید