اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

پاری سن ژرمن شانس آورد که امباپه رفت!

مجله فوتبالی: تیری آنری معتقد است که پاری سن ژرمن بدون حضور کیلیان امباپه تعادل تیمی بیشتری دارد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

پاری سن ژرمن شانس آورد که امباپه رفت!

پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی آیندهوون به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 1-1 رضایت دادند تا کار برای شاگردان لوئیس انریکه کمی دشوار شود.

پی اس جی پس از سه بازی انجام شده در مرحله گروهی تنها چهار امتیاز به دست آورده است و فاصله زیادی با جمع هشت تیم برتر این مسابقات دارد. این در حالی است که شرایط آنها در لیگ یک فرانسه بسیار بهتر است و این تیم در هشت بازی ابتدایی بدون شکست بوده و صدرنشین این رقابت‌ها است.

آنری در گفتگو با سی‌بی‌اس اسپورت اظهار داشت: “جدایی امباپه باعث شده است که آنها به یک تیم تبدیل شوند. آنها ثبات بیشتری دارند اما مشخص است که فرصت کمتری برای حمله کردن روی دروازه حریف به دست می‌آورند.

در نهایت باید بپذیریم که جدایی امباپه برای آنها سخت بوده است. برای مثال شاید او می‌توانست نتیجه چنین دیداری را تغییر دهد و در اواخر بازی گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند اما این تیم از نظر تعادل در شرایط بهتری است. نتیجه به دست آمده به اندازه کافی خوب نیست اما آنها می‌توانند شرایط را در هفته‌های پیش رو تغییر دهند.”

دیدگاهتان را بنویسید