آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارجدیدترین ها

پسر ناگلزمن آلمان را انتخاب می‌کند و به بایرن می‌رود!

مجله فوتبالی: درخشش پل وانر در ترکیب هایدنهایم باعث شده است که همه توجه‌ها در فوتبال آلمان به سوی او جلب شود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

پسر ناگلزمن آلمان را انتخاب می‌کند و به بایرن می‌رود!
پل وانر برای سالیان طولانی به عنوان یکی از بهترین جواهرات آکادمی بایرن مونیخ شناخته می‌شد. در واقع او توانست رکورد دومین بازیکن جوانی که اولین بازی‌اش را در بوندسلیگا انجام داده است را با ۱۶ سال و ۱۵ روز بشکند و تنها یوسف موکوکو با ۱۶ سال و یک روز بالاتر از او قرار داشت

او در هفتم ژانویه ۲۰۲۲ در دیدار برابر بروسیا مونشن گلادباخ تحت هدایت یولیان ناگلزمان به میدان رفت و این مربی آلمانی در آن زمان درباره او گفت: «وانر استعدادی فوق‌العاده با ویژگی‌های بسیار است. او هنوز خیلی جوان است و از نظر فیزیکی به صورت کامل پیشرفت نکرده است. او بازیکنی بسیار سریع با تکنیکی باورنکردنی است.»

وانر که در سن ۱۲ سالگی به بایرن مونیخ پیوست و قراردادش را در سال ۲۰۲۲ تمدید کرد، فصل گذشته تصمیم گرفت که به صورت قرضی راهی باشگاه الورسبرگ شود چون به دنبال فرصت بیشتری برای بازی بود. او عملکرد بدی نداشت و در اولین دیدارش در رقابت‌های دسته دوم آلمان توانست شش گل به ثمر برساند و سه پاس گل هم در ۲۸ بازی ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید