اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

ادعای جالب مولر: این برد بارسا عجیب بود

مجله فوتبالی: توماس مولر می‌گوید پیروزی بارسلونا برابر بایرن مونیخ با این نتیجه عجیب بوده است. بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم میدان رفت و شاید کمتر کسی انتظار داشت که آنها با نتیجه ۱-۴ در این بازی شکست بخورند و دومین باخت متوالی در این مسابقات را تجربه کنند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ادعای جالب مولر: این برد بارسا عجیب بود

مولر که در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت اما نتوانست کمکی به آنها برای فرار از شکست کند، به خبرنگاران گفت: «معلوم است که احساس خوبی نداریم. ما به اینجا آمدیم تا پیروز شویم اما ۱-۴ باختیم، بنابراین کارهای زیادی هست که باید انجام دهیم. شاید کمی اعتمادبه‌نفس‌مان را از دست دادیم چون نتیجه سنگین بود و ما نتوانستیم به خوبی بازی کنیم.

وقتی به عقب نگاه کنیم و بازی را تحلیل کنیم، خواهیم دید که بارسلونا لحظات خوب بیشتری نسبت به ما داشت. بیش از این هم گفتم که به نظر می‌رسید ما اعتماد به نفس نداشتیم، فقط چون نتوانستیم طوری که می‌خواستیم پرس کنیم. مالکیت توپ را در اختیار نگرفتیم و به هدفی که در این دیدار داشتیم نرسیدیم.

توانایی ارائه یک بازی بسیار بهتر داشتیم. شاید این اشتباهات خودمان بود که باعث شد ۱-۴ ببازیم و حالا باید دوباره بلند شویم و تلاش کنیم اما این کار آسانی نیست. مالکیت توپ ما خوب بود و به همین خاطر است که دیدن این نتیجه کمی عجیب است. ما باید به این که آنها تیم خوبی هستند و رافینیا هم شبی فوق العاده داشت احترام بگذاریم. در حالی که خودمان هم شانس‌های خوبی را از دست دادیم.»

دیدگاهتان را بنویسید