اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

مورینیو: یونایتد مدال و پاداش قهرمانی من را بدهد!

مجله فوتبالی: ژوزه مورینیو می‌گوید اگر سیتی در تخلفات مالی مقصر شناخته شود، باید مدال قهرمانی لیگ را به او بدهند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مورینیو: یونایتد مدال و پاداش قهرمانی من را بدهد!

 ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، اظهار داشت که اگر منچسترسیتی به خاطر تخلفات مالی که به آن‌ها نسبت داده شده، مقصر باشد، باید پاداش او را به خاطر قهرمانی در لیگ برتر 18-2017 پرداخت کنند و یونایتد نیز قهرمان اعلام شود.

مورینیو سرمربی منچستریونایتدی بود که در آن فصل لیگ اروپا را فتح کرد و در پایان فصل با 19 امتیاز کمتر از منچسترسیتی در جایگاه دوم لیگ قرار گرفت. او این موفقیت را یکی از دستاوردهای بزرگ دوران حرفه‌ای خود می‌داند.

مورینیو در این باره گفت: «فکر می‌کنم هنوز فرصتی برای قهرمانی در لیگ داریم.» این اظهارات او امروز در استانبول و پیش از بازی لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد بیان شد.

مورینیو ادامه داد: «شاید منچسترسیتی با کسر امتیاز مواجه شود و ما آن لیگ را ببریم. در این صورت، باشگاه باید پاداش من را پرداخت کنند و مدال را به من بدهند.»

در مورد وضعیت فعلی یونایتد که فصل را با کسب یازده امتیاز از 24 امتیاز ممکن آغاز کرده و هیچ‌یک از دو بازی خود در اروپا را نبرده است، مورینیو گفت که به این موضوع فکر نمی‌کند و از زمان اخراجش در سال 2018 برای آن‌ها آرزوی بهترین‌ها را کرده است.

او افزود: «بدون کینه از یونایتد رفتم و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم. اگر اوضاع خوب پیش نمی‌رود، این موضوع من را خوشحال نمی‌کند، اما نه وقت دارم و نه برایم منطقی است که به آنچه گذشته و آنچه آنجا اتفاق می‌افتد فکر کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید