آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخباراستقلالجدیدترین ها

بلاتکلیف‌ترین بازیکن استقلال در نقل و انتقالات

مجله فوتبالی: هافبک مصدوم استقلالی‌ها قراردادش به پایان رسیده و فعلا خبری از تمدید با وی نیست. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بلاتکلیف‌ترین بازیکن استقلال در نقل و انتقالات

مهدی مهدی‌پور، هافبک تکنیکی استقلال که اواسط نیم فصل دوم لیگ گذشته با پارگی رباط صلیبی روبه‌رو شد، فعلا دوران نقاهت را طی می‌کند. مهدی‌پور بعد از پارگی رباط، زانوی خود را جراحی کرد و تا چند ماه دیگر قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

قرارداد هافبک اصفهانی استقلالی‌ها در پایان لیگ بیست و سوم خاتمه یافته و او بازیکن آزاد محسوب می‌شود. با این وجود انتظار می‌رفت با توجه به مصدومیت مهدی‌پور با پیراهن استقلال در لیگ برتر مسئولان باشگاه نسبت به تمدید با وی و نهایتا خروج نامش از لیست اقدام کنند.

مدیران باشگاه استقلال در روزهایی که در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یارگیری و جذب نفرات مد نظر کادرفنی هستند، هیچ تماسی با مهدی‌پور مصدوم برای تمدید برقرار نکرده‌اند و این ستاره فعلا در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

با توجه به مصدومیتی که نصیب مهدی‌پور شده، او در بهترین حالت اواسط نیم فصل اول لیگ برتر می‌تواند به میادین برگردد و کارش را شروع کند و به همین خاطر آینده‌ای نامشخص درباره او وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید