اخبارجدیدترین ها

غیبت دوباره مسی: سوارز جور لئو را می‌کشد

مجله فوتبالی: لیونل مسی بار دیگر در ترکیب اینترمیامی غایب بود اما لوئیس سوارز توانست با درخشش باعث پیروزی این تیم برابر شیکاگو شود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

غیبت دوباره مسی: سوارز جور لئو را می‌کشد
در جریان دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به شدت مصدوم شد و ناچار شد که زمین بازی را ترک کند و با وجود این که تیم ملی آرژانتین در آن بازی قهرمان شد صحنه‌های دراماتیک و ناراحت کننده‌ای برای این بازیکن رخ داد.

او از همان زمان مشغول طی کردن روند درمانش است و در طول چند هفته اخیر نتوانسته است در ترکیب اینترمیامی به میدان برود. با این حال، تاتا مارتینو روز گذشته خبر داده بود که او به تمرینات برگشته است و شاید در بازی برابر شیکاگو در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.

این اتفاق رخ نداد و بار دیگر این سوارز بود که توانست جای خالی هم‌تیمی و دوست نزدیکش را پر کند و با به ثمر رساندن دو گل نقش مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند برای تیمش ایفا کرد.

سوارز پس از بازگشت از مسابقات کوپا و در طول دوران غیبت مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش بوده و موفق شده است شش گل در هفت بازی به ثمر برساند تا ارزش و اهمیتش را در ترکیب این تیم نشان دهد.

هرچند، بسیاری از هواداران اینترمیامی همچنان منتظر بازگشت مسی به میادین هستند و دوست دارند که هرچه زودتر بار دیگر این ستاره آرژانتینی را در ترکیب تیم محبوب‌شان ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید