اخبارجدیدترین ها

مسی دیر آمد، اینترمیامی پیروز نشد (عکس)

مجله فوتبالی: اینترمیامی با غیبت لیونل مسی در ترکیب اصلی تیمش با تساوی ۲-۲ برابر آتلانتا متوقف شد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مسی دیر آمد، اینترمیامی پیروز نشد (عکس)
 اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب دیدارهای لیگ فوتبال آمریکا در خانه آتلانتا روبروی این تیم به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش برای کسب سه امتیاز در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت دادند تا امتیازات این بازی را با یکدیگر تقسیم کرده باشند.

بازی در نیمه اول تا حد زیادی پایاپای دنبال شد و هر دو تیم سعی در حفظ توپ و خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر داشتند، اما شاگردان تاتا مارتینو در انجام این کار موفق‌تر بودند و توانستند در دقیقه ۲۹ از فرصتی که به دست آورده بودند استفاده کنند و دیوید رویز تک گل تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه تمام شود و دو تیم راهی رختکن شوند.

اما آتلانتا شروع خوبی در نیمه دوم و در فاصله یازده دقیقه پس از شروع این بازی توانست گل تساوی را وارد دروازه حریف کند، اما این اتفاق بی‌پاسخ نماند و این لئوناردو کامپانا بود که پاسخ این گل را داد و بار دیگر اینترمیامی با یک گل از حریفش پیش افتاد و امیدوار به کسب سه امتیاز این بازی شد.

در دقیقه ۶۱ بود که لیونل مسی به عنوان بازیکن تعویضی و پس از درخشش در بازی هفته گذشته برابر فیلادلفیا بار دیگر با پیراهن اینترمیامی قدم به زمین گذاشت و تمام تلاشش را کرد تا به تیمش در گلزنی دوباره برابر حریف کمک کند، اما در انجام این کار موفق نبود و بالاخره در فاصله شش دقیقه تا پایان وقت قانونی مسابقه بود که آتلانتا موفق شد گل مساوی و دومش را به ثمر برساند و به این ترتیب اجازه کسب یک پیروزی دیگر را به اینترمیامی نداد.

دیدگاهتان را بنویسید