جدیدترین ها

اشلوت: پیروزی در الدترافورد برای لیورپول عادی است

مجله فوتبالی: آرنه اشلوت بعد از پیروزی بزرگ مقابل منچستریونایتد گفت تیمش ‏شروعی عالی داشته ولی این شروع خوب و برد بزرگ مقابل یونایتد برای ‏لیورپول اتفاقی عادی است. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مجله فوتبالی اشلوت پیروزی در الدترافورد برای لیورپول عادی است

سرمربی جدید لیورپول حالا بیش از هر زمان ‏دیگری محبوب قلب‌های لیورپولی‌ها است. او نه تنها در سه هفته اول ‏کارش سه پیروزی به دست آورده بلکه موفق شده یونایتد را در ‏الدترافورد 3-0 شکست دهد.

اشلوت بعد از پایان بازی درحالیکه مشخص بود از ته دل خوشحال ‏است سعی کرد خودش را آرام نشان بدهد. او گفت که این شروع ‏عالی، مسئولیت خودش و تیمش را بیشتر می‌کند و حتی گفت به ‏دست آوردن 9 امتیاز از سه بازی اول و بردن یونایتد در الدترافورد برای ‏لیورپول اتفاقی عادی است و چیز خاصی به حساب نمی‌آید. ‏

اشلوت درباره آلیسون بکر ادعای جالبی مطرح کرد و گفت در تیم ‏ایده‌آل مد نظر او دروازه‌بان اصلا نباید مجبور به سیو بشود بلکه او ‏باید تنها در انتهای زمین وظیفه بازی‌سازی را به عهده داشته باشد.

برد بزرگ و شروع عالی فصل؟
این برد بزرگی است. ما لیگ را خیلی خاص شروع کردیم. و البته تیمی ‏که فصل را به شکلی خاص و ویژه شروع می‌کند مسئولیت مهمی به ‏گردنش می‌افتد و ما این را می‌دانیم. ‏

برای اولین بار کلین‌شیت کردید؟
اینکه گل نخوردیم خوشحال‌کننده است هر چند در نیمه دوم برای گل ‏نخوردن، به آلیسون نیاز داشتیم که عالی بود. در شرایط ایده‌آل ‏دروازه‌بان ما نباید اصلا سیو داشته باشد بلکه کارش باید این باشد ‏که از عقب بازی‌سازی کند. از اینکه کنترل بازی دست‌مان بود خیلی ‏خوشحالم.

چطور موفق شدی جدال تاکتیکی با حریف را برنده بشوی؟
ما سعی کردیم بفهمیم که یونایتد می‌خواهد در مقابل ما چه کند. ‏بین دو نیمه به بچه‌ها سه موقعیت یونایتد را نشان دادم. یک مورد ‏که لوئیس دیاز توپ و بازیکن را تعقیب نمی‌کرد درحالیکه باید این ‏کار را انجام می‌داد. یک لحظه هم از اشتباه ترنت نشان دادم. ما ‏می‌دانستیم که اگر آنها در اولدترافورد گل بزنند ممکن است شرایط ‏عوض شود. ‏

شروع درخشان فصل با لیورپول؟
اینکه ما در الدترافورد یک بازی بزرگ را ببریم و در سه هفته 9 امتیاز ‏داشته باشیم برای لیورپول طبیعی است. ما به خودمان غره ‏نمی‌شویم و می‌دانیم که خیلی جا برای بهتر شدن داریم.

دیدگاهتان را بنویسید