اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

لی کانگ این: مطمئنم قهرمان چمپیونزلیگ می‌شویم

مجله فوتبالی: لی کانگ این معتقد است پی اس جی باشگاهی بزرگ با فشار زیاد است و خوشبین به فتح لیگ قهرمانان حرف زد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

لی کانگ این: مطمئنم قهرمان چمپیونزلیگ می‌شویم

 پی اس جی فردا در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان جدید میزبان پی اس وی آیندهوون است. لی کانگ این، ستاره کره‌ای، که فصل جاری در 10 بازی 4 گل برای تیمش زده، در نشست خبری بازی حاضر شد.

لی در مورد شرایط خودش و تیم گفت: «من فکر می‌کنم شروع فصل خوبی داشته‌ام و تیم نیز خوب نتیجه گرفته است. ما همیشه می‌توانیم بهتر عمل کنیم، هم من به عنوان بازیکن و هم بقیه هم‌تیمی‌هایم. ما همیشه سعی می‌کنیم بازی‌ها را ببریم. من نیز سعی می‌کنم به تیم کمک کنم. از شرایط خودم در فصل جاری راضی هستم.»

او در مورد بازی در پست شماره 9 گفت: «هر بار که به عنوان شماره 9 بازی می‌کنم، لوئیز انریکه می‌گوید باید تحریک بیشتری داشته باشم. به نظرم پست خوبی است و می‌توانیم فضاها و فرصت‌های بیشتری را ایجاد کنیم. با این آزادی عمل می‌توانیم موقعیت‌های بیشتری به دست آوریم و گل‌های بیشتری بزنیم. از زمانی که وارد پی اس جی شدم سعی کردم پیشرفت کنم. سخت کار کرده‌ام و فکر می‌کنم این مهمترین دلیل پیشرفت است. همه بازیکنان، همه ما در تلاش برای پیشرفت هستیم و این چیزی است که تیم را قوی‌تر می‌کند.»

لی کانگ این درباره آنچه پاریس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نیاز دارد، گفت: «بله، در جنبه‌های زیادی باید بهتر کار کنیم و من مطمئن هستم که به آن خواهیم رسید. ما همیشه می‌توانیم پیشرفت کنیم. بازیکنان و کادر مربیگری تلاش خواهند کرد تا پیشرفت کنند. بازی فردا یک بازی حساس است و باید برنده شویم چون در فرمت جدید لیگ قهرمانان هر امتیاز و هر گل اهمیت بالایی دارد.»

متحول شدن با انتقال به پی اس جی: «سوال سختی است. فکر نمی‌کنم زندگی‌ام تغییر زیادی کرده باشد. من همیشه فوتبال را دوست داشته‌ام. من به باشگاهی پیوستم که فکر می‌کنم فشار در آن بیشتر است، اما همانطور که قبلاً گفتم، سعی می‌کنم خودم را ارتقا دهم تا فوتبالیست بهتری باشم، به این ترتیب تلاش می‌کنم رو به جلو بروم.»

دیدگاهتان را بنویسید