اخبارجدیدترین ها

کیم هیونگ مین، داور خوش یمن تیم ملی!

مجله فوتبالی: تیم ملی ایران با قضاوت کیم جونگ هیوک هیچگاه شکست نخورده است. تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی مسابقات جام جهانی 2026 به مصاف امارات خواهد رفت و هدایت این مسابقه را کیم جونگ هیوک کره‌ای برعهده خواهد داشت، داوری که برای ایران خوش‌یمن بوده و ملی‌پوشان کشورمان در هیچ مسابقه‌ای با قضاوت این داور شکست نخورده‌اند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

کیم هیونگ مین، داور خوش یمن تیم ملی

کیم هیونگ مین در سال گذشته دو مرتبه بازی ایران مقابل تیم ملی سوریه و ازبکستان را قضاوت کرد که با نتیجه تساوی همراه شد و در کمتر از یک سال یک بار دیگر قضاوت بازی تیم ملی کشورمان را برعهده دارد.

پیش از آن هم این داور قضاوت دیدار مقابل چین و کامبوج را برای ایران انجام داده که در این مسابقات تیم ملی موفق به پیروزی شد و حالا پنجمین قضاوت خود را مقابل امارات انجام خواهد داد.

او پیش از این بارها در مسابقات باشگاهی برای تیم های تراکتور، ذوب آهن، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران هم قضاوت کرده است که در این مسابقات شرایط متفاوت است و تیم‌های باشگاهی ایران شکست‌های زیادی را تجربه کرده‌اند که نزدیک‌ترین آن قضاوت دیدار سپاهان و شباب الاهلی بود که با شکست سنگین طلایی پوشان به پایان رسید.

ملی‌پوشان کشورمان در پنجمین قضاوت این داور کره‌ای مقابل امارات به میدان خواهند رفت و باید دید می‌توانند رکوردشکست‌ناپذیری خود را حفظ کنند یا شرایط به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید