اخباراستقلالجدیدترین ها

قاتل استقلال، رونالدینیو فوتبال ایران!

مجله فوتبالی: ستاره کونگویی جدید لیگ برتر هفته به هفته بازی‌های بهتری از خود به نمایش می‌گذارد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

قاتل استقلال، رونالدینیو فوتبال ایران!

 نمایش درخشان شاگردان میودراگ بوژوویچ پس از پیروزی مهم مقابل استقلال تهران، همراه با برد نمی‌شد و آنها علی‌رغم شایستگی نمی‌توانستند سه امتیاز را بگیرند تا اینکه در دیدار هفته هشتم برابر مس رفسنجان جبران کردند و با نمایشی سراسر هجومی و درخشش تیوی بیفوما توانستند برتری ارزشمندی به دست بیاورند.

استقلال خوزستان که در دو هفته ابتدایی این فصل ستاره‌های خارجی خود را در اختیار نداشت و بدون آنها فقط یک امتیاز گرفت، پس از ورود خریدهای بوژوویچ سر و شکل بهتری پیدا کرد و با اضافه شدن تیوی بیفوما به خط حمله نمایش کاملا متفاوتی، به ویژه مقابل مس رفسنجان ارائه داد که نتیجه آن قرار گرفتن آنها بالاتر از همنام تهرانی است!

بیفوما که در نخستین بازی خود در لیگ برتر ایران مقابل استقلال تهران قرار گرفت و ضربه ایستگاهی تماشایی و گل سه امتیازی به ثمر رساند، پس از آن هم برابر شمس‌آذر گلزنی کرد ولی درخشش او در سه بازی بعدی همراه با گل نمی‌شد تا اینکه در جدال با مس رفسنجان درخشید و همه کار برای رسیدن تیمش به سه امتیاز انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید