جدیدترین هالیگ برتر ایران

گزارش زنده: خیبر 1 – 2 تراکتور

مجله فوتبالی: دیدار خیبر و تراکتور به میزبانی خرم‌آبادی ها در جریان است. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مجله فوتبالی گزارش زنده خیبر 1 - 2 تراکتور

دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و تراکتور در هفته پنجم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر در حال برگزاری است و شاگردان رضا مهاجری و دراگان اسکوچیچ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این مسابقه با حساسیت بالایی برگزار می‌شود و دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران در حالی به مصاف هم خواهند رفت که شروع خوبی در لیگ برتر داشتند و تراکتوری‌ها با ستاره های پرشماری که در اختیار دارند در حد و اندازه‌های یک مدعی جدی ظاهر شدند، خیبر خرم آباد هم با ساختار خوب تاکتیکی و بازیکنان باکیفیتی که در اختیار دارد شبیه به یک تیم تازه لیگ برتری شده نیست و در مسابقات لیگ برتر نمایش خوبی داشته است.

این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که خیبر در صورت کسب امتیاز کامل از این مسابقه بالاتر از تراکتور قرار خواهد گرفت و این بهترین رتبه‌ای خواهد بود که خیبر در حضور لیگ برتری خود تجربه خواهد کرد.

حضور پرشمار بازیکنان سابق تراکتور در ترکیب خیبر انگیزه بالایی در این تیم ایجاد خواهد کرد.

گزارش زنده دیدار خیبر و تراکتور را در این صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

لیگ برتر ایران | هفته: پنجم | 1 مهر 1403 | ساعت 19:00 | ستادیوم لر آرنا

سوتاسامی داوران: پیام حیدری – حسن ظهیری – عباس پورحیدری – وحید زمانی – داور VAR: بیژن حیدری – کمک: امیر ایار – ناظر: رسول فروغی

ترکیب خیبر خرم آباد:

تونی باتیستا – اسجاد ابرقویی – محسن طرهانی – مهدی عبدی – آنتونی آکومو – محسن سفیدچقایی(فرید امیری-63) – علیرضا دغاغله – مهرداد قنبری(حمیدرضا طاهرخانی-63) – فراز امام علی – علیرضا نقی‌زاده – عارف رستمی
سرمربی: رضا مهاجری

تراکتورترکیب تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، عارف غلامی(مهدی شیری-18)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی(سوکول چیکالشی-79)، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد(مهدی حسینی-79)، مهدی ترابی و تومیسلاو اشترکالی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح گل:

دقیقه 11 – ریکاردو آلوز ( خیبر 0 – 1 تراکتور ): حرکت خوب بازیکنان تراکتور با پاس تماشایی اشترکالی همراه شد که ضربه زمینی و محکم آلوز دروازه خیبر را باز کرد.

دقیقه 20 – مهرداد قنبری ( خیبر 1 – 1 تراکتور ) : مهرداد قنبری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل تساوی خیبر را مقابل تراکتور به ثمر رساند، ضربه او برخلاف جهت حرکت بیرانوند به گل تبدیل شد.

دقیقه 61 – دانیال اسماعیلی فر ( خیبر 1 – 2 تراکتور ) : حرکت خوب مهدی هاشم‌نزاد با پاس کات بک او برای اسماعیلی فر همراه شد و این مدافع پیش کشیده گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

لحظات حساس:

دقیقه 2: حرکت سریع و ضربه عارف رستمی اولین موقعیت جدی مسابقه بود که از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 14 : روی حرکت سریع عارف رستمی، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه تراکتور ایجاد شد که بعد از بررسی توسط VAR خطای عارف آقاسی روی روی رستمی اعلام شد و پنالتی به سود خیبر گرفته شد.

دقیقه 35: موقعیت خوب برای مهدی هاشم نژاد که تونی باتیستا مسیر مهاجم جوان تراکتور را بست و موقعیت خوب برای سرخپوشان از دست رفت.

دقیقه 37: ارسال عارف رستمی روی دروازه تراکتور با اشتباه عارف آقاسی خطرناک از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 44: اشتباه پیاپی بیرانوند و مدافعان تراکتور توپ را مقابل فراز امام علی قرار داد که ضربه این بازیکن خطرناک از داخل محوطه جریمه به آسمان کوبیده شد.

دقیقه 46: ارسال خوب عارف رستمی با ضربه سر فراز امامعلی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 53: ضربه فنی ریکاردو آلوز با برخورد به مدافعان خیبر به کرنر تبدیل شد.

دقیقه 64: ضربه محکم علیرضا دغاغله بعد از برخورد به مدافع تراکتور تغییر مسیر پیدا کرد و به تیرک دروازه برخورد کرد و کرنر شد.پ

دقیقه 77: حرکت خطرناک بازیکنان خیبر با چند ضربه خطرناک به دروازه تراکتور به گل نرفت و در نهایت آفساید اعلام شد.

حواشی:

* کوین بولی ستاره تیم خیبر به دلیل مصدومیت روی نیمکت حضور دارد.

* تراکتور در این مسابقه با سیستم سه دفاع مرکزی به میدان آمده است.

* عارف رستمی در ابتدای نیمه دوم مصدوم شد و بعد از چندبار وقفه در مسابقه در نهایت از زمین مسابقه خارج شد و تعویض شد.

دیدگاهتان را بنویسید