اخبارجدیدترین ها

کین جام نگرفت اما حق داشت به بایرن برود

مجله فوتبالی: سرخیو آگوئرو معتقد است که تصمیم هری کین برای پیوستن به بایرن مونیخ درست بوده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

کین جام نگرفت اما حق داشت به بایرن برود
 هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته پس از چندین سال حضور در تاتنهام تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و راهی بایرن مونیخ شود و امیدوار بود که بتواند تجربه کسب جام قهرمانی را با این تیم به دست آورد.

این ستاره انگلیسی در اولین فصل حضورش در رقابت‌های بوندسلیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن بایرن توانست رکوردهای بسیاری را به نام خودش ثبت کند و گل‌های زیادی را برای این تیم به ثمر رساند اما نتوانست به آنها در کسب عنوان قهرمانی در هیچ یک از رقابت‌ها کمک کند.

بسیاری از فوتبال‌دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از پایان فصل گذشته به این نکته اشاره کردند که این بازیکن به نوعی طلسم شده و شاید به همین دلیل بایرن نتوانسته است با حضور او پس از چندین سال هیچ جامی را به دست آورد.

آگوئرو در گفت‌وگو با سایت گل درباره تصمیم کین برای پیوستن به بایرن اظهار داشت: “من فکر می‌کنم که تصمیم هر بازیکن برای پیوستن به باشگاه مد نظرش باید مورد احترام قرار بگیرد. کین تصمیم گرفت که در رقابت‌های بوندسلیگا حضور پیدا کند و اگر بر این باور بود که این تصمیم درستی در آن زمان است، پس حق داشت که این کار را انجام دهد و کار درستی بود که خواسته‌اش را عملی کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید