اخباراستقلالپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

کاکوتا النصر را تحت تاثیر قرار داد

مجله فوتبالی: گائل کاکوتا مقابل النصر نمایش خوبی داشت. ستاره اهل کنگو استقلال در بازی با النصر سطح متفاوتی از فوتبال خود را به نمایش گذاشت و با خلاقیتی که داشت حتی می‌توانست استقلال را در این بازی سخت پیروز از میدان خارج کند اما علیرضا کوشکی در گل کردن موقعیتی که نصیبش شد کم‌دقت بود و حرکت تماشایی کاکوتا به ثمر ننشست. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

کاکوتا النصر را تحت تاثیر قرار داد

کاکوتا در دقیقه 72 جانشین جلال‌الدین ماشاریپوف شد، ستاره ازبک استقلال بعد از دوندگی و تلاش‌های زیادی که در میانه میدان انجام داد بود خستگی در ساق‌هایش دیده می‌شد و از زمین مسابقه خارج شد و دیگر بازیکن خلاق این تیم وارد زمین شد، کاکوتا بلافاصله بعد از ورود به زمین از بازیکنان درخواست می‌کرد تا توپ را در اختیارش قرار دهند و برای دریافت توپ گاهی تا دایره میان میدان هم عقب می‌آمد.

چرخش‌های ناگهانی، پاس‌های با ضرب و دقت بالا، انتخاب درست مسیر حرکت تمام نکات مثبتی است که در فوتبال کاکوتا دیده می‌شود اما هنوز او در موقعیت و جایگاه مناسبی در ترکیب استقلال قرار نگرفته که بتواند توانایی‌هایش را به رخ بکشد، با این حال در بین بازیکنان مطرح النصر کلاس فوتبال کاکوتا به چشم آمد و شانه به شانه آنها در میانه میدان هنرنمایی کرد.

کاکوتا در صحنه‌ای از مسابقه برخلاف مسیر حرکت علیرضا کوشکی حرکت کرد و همین اتفاق باعث شد مدافعان النصر درگیر این بازیکن شوند و او با تغییر ناگهانی و ارسال پاس به منطقه خالی کوشکی را صاحب توپ کرد.

استقلال یک ستاره تاثیرگذار در اختیار دارد که هنوز نتوانسته توانایی‌هایش را به رخ بکشد، باید دید موسیمانه از این بازیکن چه استفاده‌ای خواهد کرد و به چه شکل از او بازی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید