اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

قطعی شد: بازگشت ستاره بارسا بعد از ۳۳۶ روز

مجله فوتبالی: گاوی پس از نزدیک به یک سال در بازی برابر سویا در ترکیب بارسلونا به میدان خواهد رفت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

قطعی شد: بازگشت ستاره بارسا بعد از ۳۳۶ روز

 بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی‌ و در حضور هوادارانش در یک بازی تماشایی روبروی سویا به میدان خواهد رفت و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی بتواند سه امتیاز مهم را در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ به دست آورد.

اما اتفاق مهمی که قرار است در این بازی برای بارسلونا رخ دهد و هواداران این تیم از مدت‌ها قبل منتظرش بودند، بازگشت گاوی به فهرست بازیکنان دعوت شده برای این دیدار است. این بازیکن ۳۳۶ روز قبل در جریان بازی تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک دچار مصدومیت شد و درمانی طولانی مدت را آغاز کرد.

گریه و ناراحتی شدید او هنگام ترک میدان واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت اما او حالا آماده است تا بار دیگر به دوران اوجش برگردد و این بار تحت هدایت هانسی فلیک بتواند به بارسلونا برای رسیدن به جام قهرمانی و کسب نتایج مدنظرش کمک کند.

مارکا تایید کرده که حضور گاوی در فهرست بارسا برای بازی برابر سویا قطعی است و احتمال می‌رود که او دقایقی هرچند کوتاه با پیراهن تیم در فصل جدید هم به میدان برود تا خودش را برای دیدارهای مهمی که برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین رئال مادرید در هفته آینده در پیش دارد آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید