اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

چالش بزرگ اینزاگی در چمپیونزلیگ: چمن مصنوعی!

مجله فوتبالی: سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید تیمش باید به بازی روی چمن مصنوعی عادت کند تا نمایش خوبی مقابل یانگ بویز داشته باشد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

چالش بزرگ اینزاگی در چمپیونزلیگ: چمن مصنوعی!

 اینتر در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب به مصاف یانگ بویز خواهد رفت. شاگردان سیمونه اینزاگی در فصل جدید این رقابت‌ها مقابل منچسترسیتی به تساوی بدون گل رسیده‌اند و برابر ستاره سرخ بلگراد هم 4-0 برنده شدند.

سیمونه اینزاگی در ابتدای نشست خبری درمورد مصدومیت‌ها و چالش رویارویی با یوونتوس پس از این بازی گفت: “ما نباید به آن فکر کنیم، بلکه می‌خواهیم بازی به بازی فکر کنیم. فردا با یانگ بویز روبرو هستیم که سال گذشته با قاطعیت در لیگ داخلی قهرمان شد. آن‌ها یک تیم فیزیکی هستند که سال‌هاست در جام‌های مختلف بازی می‌کنند. باید مراقب باشیم.”

آیا چهار مصدومیت برنامه‌های شما را تغییر داده؟ زیلینسکی در ترکیب اصلی حضور دارد؟

در مورد تغییرات، روز جمعه در جریان تمرین متوجه مصدومیت اصلانی شدیم. هاکان چالهان اوغلو روز یکشنبه با مشکل مواجه شد و تغییرات در خط میانی محدود است. زیلینسکی روز گذشته بخش خوبی از تمرینات را انجام داد، باید شرایط را ارزیابی کنم.

آیا نگران بازی روی چمن مصنوعی هستید؟ باستونی از ابتدا بازی می‌کند؟

من در حال ارزیابی هستم، هم برای او و هم برای فدریکو دیمارکو. یکشنبه آن‌ها سومین بازی متوالی خود را انجام دادند. من باید ارزیابی‌های دقیقی انجام دهم، تغییرات چمن مصنوعی هم اصلا با چمن طبیعی یکسان نیست و به همین دلیل است که امروز اینجا تمرین می‌کنیم و سعی می‌کنیم با چمن جدید هماهنگ شویم.

ما باید به سرعت به آن عادت کنیم، در زمانی که باید در زمین حضور داشته‌ باشیم، باید توجه زیادی داشته باشیم. یانگ بویز یک تیم هماهنگ است، با یک مربی جدید اما مربی که تیمش را می‌شناسد: شنبه در ساعت 6 بعدازظهر مقابل لوسرن آن‌ها بازی خوبی را انجام دادند. ما باید توجه داشته باشیم.

آیا به غیر از بارلا به عنوان یک بازیساز به چیز دیگری فکر می‌کنید؟

من از کاری که نیکولو باربارا در مقابل خط دفاع انجام داد، خوشحال بودم، همان‌طور که از او در سال گذشته مقابل لچه یا اودینزه دیدیم. او به ما شانس بزرگی می‌دهد، فردا یکی بین او و زیلینسکی در آن پست بازی می‌کند. بارلا، هنریک مخیتاریان و داویده فراتسی زیاد بازی کرده‌اند: فراتسی مطمئنا بازی خواهد کرد، سپس دو نفر از سه نفر دیگر هم در ترکیب اصلی خواهند بود.

تغییرات یان زومر؟

پس از خداحافظی از تیم ملی، او زمان بیشتری برای تمرین با ما دارد. او علاوه بر اینکه یک دروازه‌بان بزرگ است، مرد بزرگی است، همیشه سعی می‌کند به هم‌تیمی‌هایش کمک کند. اینتر یک دروازه‌بان و یک مرد بزرگ را به خدمت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید