اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

اینتر ترسی از بازی کردن برابر سیتی نداشت

مجله فوتبالی: هاکان چالهان اوغلو می‌گوید اینتر می‌خواست نشان دهد که هیچ ترسی از بازی کردن برابر منچسترسیتی ندارد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

اینتر ترسی از بازی کردن برابر سیتی نداشت
 اینتر شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی مقابل این تیم قرار گرفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر دو یک امتیاز به دست آورده باشند.

چالهان اوغلو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با TNT Sports درباره شرایط این دیدار اظهار داشت: «ما بازی بسیار خوبی را برابر تیمی قدرتمند انجام دادیم. همه راه‌ها برای باز کردن دروازه این تیم را امتحان کردیم. شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم، شانس زیادی داشتیم و هر دو تیم فوتبال خوبی را برای کسانی که مشغول تماشای این بازی بودند به نمایش گذاشتند. ما منسجم بودیم و از این تساوی خوشحال هستیم.

در چنین دیدارهایی باید در تمام طول ۹۰ دقیقه متمرکز باشید. ما فرصت‌هایی را برای باز کردن دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم گل بزنیم اما این اتفاق رخ نداد. هرچند، شرایط برای تیم حریف هم به همین صورت بود. من فکر می‌کنم تقسیم کردن امتیازات و کسب یک امتیاز برای هر دو تیم خیلی خوب بود.

دیدگاهتان را بنویسید