اخبارجدیدترین ها

برای اولین بازی‌ در‌ اینتر لحظه‌شماری می‌کنم

مجله فوتبالی: پیوتر زیلنسکی،‌ ستاره مصدوم اینتر می‌گوید بی‌صبرانه منتظر انجام اولین بازی برای اینتر است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

برای اولین بازی‌ در‌ اینتر لحظه‌شماری می‌کنم
 پیوتر زیلنسکی یکی از چهار خرید این فصل اینتر بود که به علت مصدومیت در سه بازی اخیر این تیم هرگز‌ به میدان نرفته است.

با این وجود اما او در دو دیدار لهستان در لیگ ملت‌ها به میدان رفت و بنظر می‌رسد با برطرف‌ شدن کامل مصدومیتش در دیدار اینتر برابر مونزا نیز برای‌ نخستین بار با پیراهن نراتزوری به میدان برود.

زیلنسکی ۳۰ ساله که از ناپولی راهی اینتر شده است در این خصوص گفت: “مصدومتیم به طور‌ کامل رفع شده و حالا برای انجام اولین بازی برای اینتر لحظه‌شماری‌ می‌کنم. فصل خوبی را در ناپولی پشت سر گذاشتم اما احساس می‌کردم وقت آن رسیده که چالش جدیدی را تجربه کنم. امیدوارم مورد‌ اعتماد کادر فنی قرار بگیرم و در دیدار برابر مونزا بازی کنم چرا که کاملا آماده‌ام.”

زیلنسکی درخصوص بازی‌های لهستان در لیگ ملت‌ها اضافه کرد: “در بازی نخست عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم در یک بازی کاملا‌ برتر از سد اسکاتلند بگذریم. هرچند در دیدار مقابل کرواسی نیز نمایش خوبی داشتیم اما قدر موقعیت‌ها را ندانستیم و شکست خوردیم. طبیعتا چیزی‌ را از دست ندادیم و با قدرت بیشتر در بازی‌های ملی ماه بعد به میدان خواهیم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید